B&w Asw610xp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: B&w Asw610xp

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

B&w Asw610xp

Vurderer å kombinere menne sammen med B&W CM1 i et musikkanlegg.

Noen som har erfaring med subben? Hvordan står den seg mot feks SVS SB12-Plus?
    Denne fikk jo god omtale i Lyd og Bilde for noen mnd siden, men har ikke sett noen tester av de nye subbene fra B&W.

ameldal

Newcomer hammon sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tviler på at noen har noen erfaring på denne da den ikke har kommet enda. Har ventet i 2 mnd på min nå og hifi-klubben sier den kanskje ikke kommer før desember.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, trodde den var kommet ettersom den ligger ute på nettsidene til HFK. Så du har bestillt uten å høre den?
    Hva skal den spille sammen med?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Generelt så passer sub og andre høyttalere fra samme produsent ganske godt sammen, og B&W sine høyttalere er jo litt laid back/behagelig, og det samme har vel subbene også blitt beskrevet som tidligere. Altså lyder dem pent, men ikke så aggresivt og med så mye trøkk som en del andre. Spiller man mye musikk, passer nok B&W, men til film, er det kanskje andre alternativer som er bedre. Dette har jo med smak og gjøre.

Om den subben kan sammenlignes med SVS subben vet jeg ikke, men tidligere har jo ikke disse merkene kunne sammenlignes direkte. På musikk så kanskje de er nermere enn til film, som går mer på ren kraft og trøkk.

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ameldal
    Ok, trodde den var kommet ettersom den ligger ute på nettsidene til HFK. Så du har bestillt uten å høre den?
    Hva skal den spille sammen med?
    Har nettopp kjøpt den nye B&W 683 + center og bakhøytalere koblet opp mot Denon 3808. Tenkte bare for ordens skyld å ha samme merke som resten, men ombestemte meg her i går og bestilte SVS istedet. Gidder ikke å vente lengre... liksom noe som mangler uten dypbassen. Bestilte meg også to rumperistere og en monoblokk til å dra de, så nå skal det ristes

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hammon
    Har nettopp kjøpt den nye B&W 683 + center og bakhøytalere koblet opp mot Denon 3808. Tenkte bare for ordens skyld å ha samme merke som resten, men ombestemte meg her i går og bestilte SVS istedet. Gidder ikke å vente lengre... liksom noe som mangler uten dypbassen. Bestilte meg også to rumperistere og en monoblokk til å dra de, så nå skal det ristes
    Jeg har heller ikke behov for å ha alt likt, men utseende har litt å bety hvis man skal ha 5.1 eller mer samt en haug bokser under TV'en.
    Her må jeg nok rydde opp litt siden ingen høyttalerpar er like og bare reciever og RIAA er like av de 6 boksene under TV'en. Det holder ikke sier sjefen

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SVS SB12-Plus i Piano lakk er både liten og "snerten"

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser dette er en gammel tråd men er det noen som har erfaringer med denne suben ? Vurderer å kjøpe

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •