Problem med harman kardon - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate Cervin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    673
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ah.. hvis du får lyd når kun optisk står i og det er dårlig lyd kan det være det samme som skjedde med min forsterker. At en kondensator inni gikk løs, slik at all digital lyd ble veldig skurrete. Da må nok forsterkern på verksted. Jeg skal hente madammen på jobb nå, så goood naaith.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja får vell sende den i retur da irriterrer meg noe grusomt at ting ikke funker som det skal........

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe da er problemet løst var bare og nullstille dvd spiller....Men tusen takk for all hjelp........

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Viktig å vite om DVD47

Kjøpte meg helt nylig Haraman Kardon DVD47 og AVR745. Skuffelsen var enorm da jeg fikk samme problemet med svært lav lyd på optisk. Analog fungerte bra. I tillegg så opplevde jeg det jeg leser mange steder, at DVD47 frøys og stoppet avspilling av CD. I tillegg så hoppet den plutselig noen sekunder tilbake.

Dette skjedde både med mp3 hjemmebrente skiver, og med orginal skiver.

Etter å ha gjennomført en reset av DVD47, ble alt helt bra! Mer enn nok lyd på optisk, og null hakking, frysing og hopping på hverken CD eller DVD!

Så mye jeg har lest om disse problemene, synes jeg det er veldig rart at dette ikke ble informert om i butikken - de må jo vite om at dette er et potensielt problem med tanke på hvor mange som sliter med dette.

Følte jeg måtte legge inn mer om dette tipset her, da jeg kun har funnet denne ene tråden om det etter MYE leting. Kanskje en søkemotor nå flytter denne tråden litt høyere opp når noen søker på problemer med DVD47 :smile:

Reset gjøres ved å holde Clear knappen på fjernkontrollen inne i 3 sekunder.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •