Trenger hjelp...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp...

Jeg har et CD-image jeg skulle brent, gjort det mange ganger før og det har fungert som bare det, nå derimot...

Jeg får bare susing, intet annet. Åpner jeg platen i Medieplayeren så ser jeg at den er brent, plateinfo og navn på sanger kommer opp, men det er bare den kjedelige susingen på alle sanger.

Samme når jeg spiller platen på anlegget med CD-spilleren, normalt virker det kjempegodt og jeg har brent mange plater slik. Denne derimot, skulle gjerne vært foruten den susingen.

Skjønner at det er noe plateprodusenten har gjort for å unngå piratkopiering, spørsmålet er derimot bare dette: Hva kan jeg gjøre for å unngå dette, mulig for meg å på en eller annen måte få brent den slik at dete r hørbart både på dataen og på anlegget???

Hadde satt stor pris på om noen kunne hjelpe meg her...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ett annet spørsmål i farten...

Før var det diskusjon rundt om enn skulle brenne musikk CD-plater på lav hastighet, noen mente det var bedre... Finnes det noen fordeler med dette, hva da i så fall?

Kan ikke ha lavere hastighet enn 8x jeg, og har brent i den hastigheten. I sted brente jeg en plate på 52x hastighet, kan det på noen måte prege resultatet (om ikke lydmessig så med at den lettere kan "hakke" etc...

???

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trolig (???) funnet svaret selv nå... Kan det være DTS filer?

I så fall, hvorfor opplyser ikke alle om det?

Har jeg noen muligheter om så er?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •