Parasound D3 tok kvelden

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer Sevald sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Parasound D3 tok kvelden

Min D3 er ikke lengre villig til å spille analog. Sacd eller dvd audio virker heller ikke. Kan kun spille dvd og cd digitalt. Er 100 % sikker på at det er ingen instillings feil. Problemet har kommet noe gradvis. Lure på om det er DAC'n som har gått til helv.. Så spiller er nå sendt i til rep. Egentlig ingen tråd dette. Måtte bare få det ut. Et ******* å være uten

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får gjøre som oss andre striler, gå i kjøleskapet og hent deg en ØL. Det e jo fine været så kom deg ut på terassen og glem anlegget noen timer.
    Skål

Newcomer Sevald sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lokie
    Du får gjøre som oss andre striler, gå i kjøleskapet og hent deg en ØL. Det e jo fine været så kom deg ut på terassen og glem anlegget noen timer.
    Skål
    Ja. Det høres vel ut som go ide. Kan ikke sitte inne i detta været. Restaurere huset. Glimrende i detta været. Pils er aldri feil. Skål

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå var eg litt stor i kjeften for i kjøleskapet var det tomtops: Men har nå vært å hentet påfyll så nå skal alt bli så meget bedre... Depper litt eg også ZUene mine er nesten kommet fram men ikkje helt. E registrert på postterminalen i byn i dag, har et lite håp om at dem blir kjørt ut til Øygarden i morgen:???: Da blir d full musikk i hele morgen:-D

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lokie
    Nå var eg litt stor i kjeften for i kjøleskapet var det tomtops: Men har nå vært å hentet påfyll så nå skal alt bli så meget bedre... Depper litt eg også ZUene mine er nesten kommet fram men ikkje helt. E registrert på postterminalen i byn i dag, har et lite håp om at dem blir kjørt ut til Øygarden i morgen:???: Da blir d full musikk i hele morgen:-D
    ...bare ikke spreng dem med en gang da? ;-)

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    ...bare ikke spreng dem med en gang da? ;-)
    Vel, ska prøve å begrense megops: Rekner med at det ska gå helt greit, men begynner å bli litt rastløs etter nesten 3 uker med venting... Dessuten hadde d vært et kjøp for å få mest mulig volum så hadde eg vel gått får Sevald sin RFer:twisted:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •