Utrolig dårlig service hos Dalens Elektronikksevice :(

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 14 av 14
  1. #1
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Utrolig dårlig service hos Dalens Elektronikksevice :(

    En kompis har en ett Thule effekttrinn hvor alle utgangene plutselig er døde. Han levere dette inn hos Dalens Elektronikk som har service på disse i norge, og har nå ventet i 5 uker på svar. Når han ringte for å høre hvordan det gikk med saken fikk han beskjed om at de ikke fant feilen, og hadde for mye å gjøre til å bruke tid på denne forsterkeren hans. Han fikk heller bestille seg en komplett ny innmat. Er det mulig å yte så dårlig service når man driver et seriøst verksted.......:evil:
    Mitt spørsmål er derfor om noen vet om andre som kan ta en reperasjon som dette??
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen


  2. #2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    prøv onoff service i stavanger. Trur de kan fikse den.

  3. #3
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dalens har brukt over 2 1/2 uke på å fjerne 4 støvkorn som de selv har sørget for at havnet inni PJ-en min. :???:
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

  4. #4
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av larsjoh
    prøv onoff service i stavanger. Trur de kan fikse den.
    Det er en mulighet, men jeg hadde håpet å finne noen i østlandsområdet for å slippe å sende
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen


  5. #5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du kan prøve deg hos HFK i Grimstad. De har egent verksted...

  6. #6
    Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Smile

    Myrens verksted i Marcus Thranesgate 4 i Oslo. Rett bak HFK. Vet de tar mye av servicen for Neby. Marantz, Vincent etc. Mulig de kan se på saken din. Man får vel ikke værre svar enn nei

    Tlf Service: 23 23 43 66

  7. #7
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takker for alle tips. Vi har nå et par-3 steder vi kan forhøre oss. Tilbake til Dalens sendes hvertfall ingenting........
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen


  8. #8
    Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    Smile

    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Takker for alle tips. Vi har nå et par-3 steder vi kan forhøre oss. Tilbake til Dalens sendes hvertfall ingenting........
    Har hatt det samme problemet som blir nevt her. Det gjalt en Nad forsterker som ble levert til Dalens. Det var en utgang somm hadde røket. En smal sakt å fikse. Tok jammen 4 uker. Snakk om dårlig service. Håper det løser seg for kameraten din.

  9. #9
    Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Siden det klages så mye på Dalens her, så får vel jeg legge inn en positiv erfaring derfra... Hadde en forforsterker inne til en rep der for en tid tilbake, og den var inne hos Dalens ei knapp uke før den ble sendt tilbake til meg ferdig reparert. Hadde tlfkontakt med de et par ganger underveis, og traff bare hyggelige og hjelpsomme folk der.
    Mulig jeg bare var griseheldig... :-D

  10. #10
    Intermediate Kolschtat sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Litt blandede følelser hva angår Dalens selv. Rotel pre amp'n min var borte i nesten 2måneder. En defekt volumpot som det tydeligvis tok over 4uker å bestille...

    men men, de fikset det ihvertfall som garanti rep.

  11. #11
    Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Synd att man opplerver dårlig kundeservice der oppe eller andre steder for den saks skyld, men slutt å syt om at dalens er dårlig forde det tar for lang tid.

    Dette har vært diskutert mange ganger, Dalens har ikke resevedelelager for neby eller hifiklubben. Det er ikke deres problem att hverken neby eller hifiklubben følger opp med deler raskt nok. Syntes att det er helt utrolig att dere gidder å furte så mye som dere gjør noen ganger..:-?

  12. #12
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    Synd att man opplerver dårlig kundeservice der oppe eller andre steder for den saks skyld, men slutt å syt om at dalens er dårlig forde det tar for lang tid.

    Dette har vært diskutert mange ganger, Dalens har ikke resevedelelager for neby eller hifiklubben. Det er ikke deres problem att hverken neby eller hifiklubben følger opp med deler raskt nok. Syntes att det er helt utrolig att dere gidder å furte så mye som dere gjør noen ganger..:-?
    Tråden startet ikke med at de brukte for lang tid på å få deler, men at de etter 5 uker ikke hadde gjort noen ting, og heller ikke hadde planer om å gjøre det. Beskjeden de heller ga var "Kjøp deg en ny for vi har ikke tid til å drive med sånt som dette"
    Det er jo greit nok at de avviser å ta servicen, men da får de si det med en gang. Ikke etter 5 uker..........
    Hadde du Tom, syntes det var ok om bilverkstedet hadde kommet med samme beskjed etter å hatt bilen parkert hos seg for service i ukesvis?
    Og for å sitere meg selv om grunnen til at jeg la ut tråden:
    Sitat Opprinnelig postet av devilej

    Mitt spørsmål er derfor om noen vet om andre som kan ta en reperasjon som dette??
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen


  13. #13
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    synes dalens har utført veldig god service når jeg har vært i kontakt med dem, leverte kjapt, ordnet med filterskjema til meg og det jeg trengte.

  14. #14
    Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Godt å høre at de server kundene bra til vanlig. Vi var muligens uheldig i denne saken, men hadde jeg gitt samme behandlig til noen av mine kunder hadde jeg fort fått problemer i markedet jeg jobber i.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen


Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •