Konkursåpning hos Norsk Lyd og Bilde AS - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Newcomer Nex sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg bodde rett ned i gata der i 5 år. Visste ikke om den før den var konk. hehe

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    520
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Med slik innstilling er det nok ikke så rart at de mistet kunder, nei
    Jeg har en helt annen erfaring med daglig leder.
    En kar som er geniuint interessert i god lyd IMO

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ringradiatoren
    Jeg har en helt annen erfaring med daglig leder.
    En kar som er geniuint interessert i god lyd IMO
    ...Men ikke sikkert at det hindret han i å være litt overivrig og entusiastisk mht til sine merker?
    Har nå vært innom endel butikker der selgeren har hatt en "this is best.. f*** the rest-holdning".. Og vært på grensa til frekk nå jeg sier at jeg ikke lot meg imponere.

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    ...Men ikke sikkert at det hindret han i å være litt overivrig og entusiastisk mht til sine merker?
    Har nå vært innom endel butikker der selgeren har hatt en "this is best.. f*** the rest-holdning".. Og vært på grensa til frekk nå jeg sier at jeg ikke lot meg imponere.
    Det var det jeg også mente. Om daglig leder faktisk oppførte seg slik eller ikke har jeg ingen formening om, men det er i alle fall svært lite profesjonelt å rakke ned på andre produkter. Det tjener ingen.

Active
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det å rakke ned på andre merker er jo et velkjent fenomen i denne bransjen og er neppe bare et problem for denne butikken.

Hadde vært spennende hvis de hadde hatt opphørssalg...

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Norsk lyd og bilde var med på plazamessen det siste året - høy "pling-plong" faktor på det rommet. Slike hifisjapper styrer jeg enkelt og greit unna.
    Han virket ganske kompromissløs og selvgod han godeste Per, jeg snakket ikke med han selv, men bare overhørte litt av salgspitchen hans. Samme holdning som på oslo hifisenter, ikke et stort tap spør du meg.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    520
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter med et annet inntrykk enn det dere beskriver jeg.
    Er bestandig lett å få lyden til å sitte på en messe heller.
    Har dessverre ikke handlet noe av han på lang tid men har fått gode rabatter tidligere.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Det var det jeg også mente. Om daglig leder faktisk oppførte seg slik eller ikke har jeg ingen formening om, men det er i alle fall svært lite profesjonelt å rakke ned på andre produkter. Det tjener ingen.
    Mmm..En selger å kunne lese av en kjøper før han prøver å selge ett produkt.
    1. Først få kontakt og sjekke om vedkommende vil ha hjelp evt.ønske å sjekke ut produktene evt. demo.
    2. Finne ut hvor mye egentlig besøkende vet om produktene og generelt sett om Hi-fi/end. Derav enten la kunden få nødvendig informasjon + evt. demo.
    3. "Avslutte" enten med å gi tilbud evt. påbegynne ett kundeforhold.

Tror mange selgere skyter seg selv, og butikken i foten hvis de påstår at sitt merke er det beste. Ville heller ha sett ut ifra kundens behov og sagt at dette er en av de beste produktene i prisklassen. Hvis kunden spør konkret om andre merker, så er det vel bedre å holde litt igjen for å se hva kunden vet. Og hvis kunden spør om ett spesifikt merke så er det vel bedre å si a det er veldig bra, men at forskjellene er små og kanskje slå i bordet med noen praktiske ting som hva den er god på og evt. forbrukertester eller priser det har vunnet?
    La oss si at kunden har vært en annen plass og vært på demo og mener at lyden der var bedre, så er det dummeste man kan si at så ikke er tilfelle. Kunden har da gjort seg opp en mening, og påstår man da at det er feil vil det nesten tilsi at man mener at kunden er dum. Da har man allerede da ødelagt ett tilitsforhold, og sannsynligvis vil det være det siste du ser til kunden.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trist og se at Norsk Lyd og bilde er konkurs, jeg har handlet mye der og er veldig fornøyd, Per er en flink selger og jeg kan ikke si han snakket mye ned om andre produkter. Jeg har i alle tilfeller mistet min favoritt. Lykke til videre Per.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •