PS Audio Quintet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PS Audio Quintet

Hei! har kjøpt dette nye nettfilteret til PS Audio nylig. Flytter om en uke så det blir ikke koblet opp før jeg kommer i den nye leiligheten. Fått med meg at flere har kjøpt dette filteret. Noen her inne som har det og har erfaringer ?. Sinnsyk kvalitetsfølelse på filteret som veier flere kilo. Har i tillegg skrudd av en liten bit av filteret for å se innsiden av det og det ser veldig imponerende ut også innvendig, med kraftige kabler og separate filter på alle utgangene. Ikke noe Isotek produkt er i nærheten av denne mekaniske kvaliteten. Ikke noen andre filtre jeg har vært borte i for den saks skyld, men så var det jo dette med lyd og slikt da.

PS Audio - Building products we want to own er det en videosnutt med sjefen sjøl som demonstrerer litt for de som vil vite hva dette dreier seg om.

Men erfaringer. Skulle likt å fått hørt noen av de hvis noen har de

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen andre enn meg som eier dette produktet. Virker som det mest interessante power produktet å få kjøpt om dagen. I hvert fall utifra mekanisk kvalitet

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pris?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

...

Den ligger på ca 5495 i Norge tror jeg, men kjøpte mitt eksemplat hos NAT og der er de flinke til å gi rabatter.

Dumt det finnes butikk kjeder som Hifi klubben (spesielt) og hifi centerer da disse selger produktene sine meget dyrt og sjelden eller aldri (hifi-klubben) gir rabatter på priser som allerede er dyre. Dårlig service er det igrunn der også, men det var en avsporing

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •