Cybervision lager DIY-Rack på billigste måte - bilder oppe s.2! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate FireLordMathias sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    524
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    smal og lav Er bilde over, 104 bred og 54 cm høy er planen. Skal bare vare gjennom hybellivet så jeg lager heller noe ordentlig når jeg får meg hus om noen år...
    hehe. Da har eg større sub enn du har stereo benk :P hehe Neida.

Eg syns teikningane dine ser toppers ut eg asso. Men har du tenkt og lage da sånn at du har plass til oppgraderinga( fysisk strpå forsterker/varme plass)?
    Eg sliter med varme på min marantz som har ein dvdspelar med spikes på toppen.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ti tusen tommeltotter....

Ja, slik som jeg har regnet nå så får forsterkeren ca 8 cm lufting over seg, og det er vel den største forsterkeren jeg har hatt rent fysisk. Har rom for litt oppgradering av senter også med ca. 5 cm klaring over og god klaring til sidene. Laget det litt større enn tegningene mine.

I skrivende stund er første lag med olje påført og herligheten står og tørker i "rote-garasjen" vår. Kjekt å ha et sted jeg kan rote litt som jeg vil

Pris så langt:
    2 x Furu-hobbyplater = 179,90 x 2
    40 Torx-skruer 50 mm = 19,-
    Olje til 2 strøk = Gratis av pappa

Totalt = 378,80

Men hvis noen følger litt med så slenger jeg opp nokre bilete - er ikke så blankt i virkeligheten, akkurat påført olje...

Intermediate FireLordMathias sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    524
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    oooi! Den ser veeeldig fin ut Lin olje funker meget godt på treverk. Veit ikkje ka type du har du på?

off topic spm
    Ka maling ville du anbefalt til subbane mine? lurer litt på matt svart :P

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har lite peil på lakk og maling, fikk en boks av far som skulle være beregnet på litt finere saker, står: Benar edeltre-olje - blank eller no slikt på den...

Er godt fornøyd selv også med tanke på pris og at jeg har gjort mesteparten selv også... Vi akademikere er ikke skapt for denne slags

Nå skal den tørke til kvelden så skal jeg ta et lett tak med pussepapir over hele for å jevne den enda mer, og så et lag til med olje og så er den nok klar til flatskjermen kommer i morra.

Ga mersmak dette her gitt, lurer på om jeg skal bygge meg et CD-stativ også bare for moro...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •