Arcam råd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Arcam råd

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Arcam råd

Hei, trenger noen råd når det gjelder Arcam. Hadde planer om å kjøpe Abrahamsen, men fordi det visstnok er så mye feil på dem, har jeg begynt å vurdere arcam isteden. Har derfor sett for meg følgende:

Alt.1: A90 int.fors. og CD192 (planen er å evt. kjøpe en p90 til a90'n senere)
    Alt.2: FMJ a32 m/CD36

Spørsmålet er da, er FMJ serien verd de ekstra 1000 lappene kontra DiVAene? Har ikke høyttalere fra før av, så dette kommer evt. senere. Har ikke noe spesiell musikksmak da jeg hører på det meste. Vil ha et anlegg jeg kommer til å ha glede leeenge, og er veldig redd for å evt. kjøpe Divaene og føle at dette ikke er godt nok og angre på at jeg ikke kjøpte FMJene om noen år. Det tross alt ikke snakk om såååå mye ekstra for FMJene (tatt en p90 med i beregningene). Noen som har sammenlignet noe av dette før som kan komme med noen råd/erfaringer?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    FMJ låter iallefall bedre, det er det liten tvil om. Arcam låter veldig behagelig, men litt kjedelig også etter hvert. Har selv CD192, kjempe fornøyd, men merker fort at det rocker endel mer med f.eks Vincent sine spillere i systemet mitt.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hmm

har du hørt abrahamsen? hvordan synes du cdspilleren/forsterkeren er opp mot arcam?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •