noen tips?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: noen tips?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

noen tips?

Heisann, jeg er helt ny her. Har veldig liten erfaring med hifi, men er musiker så setter stoor pris på god lyd. Er også inne i byggebransjen så utseende er også veldig viktig.
    Har surfet mye i det siste og tittet har selvfølgelig blitt veldig interessert i kina-hifi import. I så henseende har jeg noen spørsmål....

Lurer på SHANLING SP-80 monoblokker, noen som har noe erfaring med disse? Kan disse fungere bra sammen med ML vista?

Oppsettet jeg ser for meg er SHANLING SP-80
    SHANLING SCD-T200C/T100C
    ML vista

Mulig jeg er helt på villspor her... som sagt er jeg helt grønn :P Er heller ikke så lett å prøvelytte disse komponentene sammen i norge......

Alle tips / feedback mottas med takk

Active hackpacker sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan desverre ikke hjelpe deg med erfaringer med Shanling, men har hørt flere som er fornøyd. Spørs bare om disse har nok krefter til å drive ML Vista. Detter er det sikkert mange som har mening om.

Ser at den har EL34 rør. Har hørt prima luna sine monoblokker med disse rørene. Er ganske godt driv i disse, engasjerende å høre på. (ble hørt med spendor s8). Eller kan jeg anbefale Electrocompaniet til ML Vista

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Smileyen skal selvfølgelig være S 8, uten mellomrom (liker ikke automatiske smileys !)

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hackpacker
    Eller kan jeg anbefale Electrocompaniet til ML Vista
    Det kan ikke jeg... Har forsøkt med en AW250 og den likte ikke så store laster, det ble veldig rotete på mine ML (som er mer tungdrevne...). Vista er ikke så tungdrevne som mange tror, men presenterer alikevel en sterk last for dårlig dimensjonerte strømreserver i billige forsterkere.
    Med Quad Fourty-II ble det litt ullent i bassen, men panelene trivdes godt med rør. Det er aldri å anbefale å handle noe uhørt alikevel. Mye Kina impor har liten annenhåndsverdi, dårlige service muligheter og ingen garanti.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå hørte ikke jeg de med AW250. Husker ikke helt modellen, men det var av den nye serien til EC. Låt helt fantastisk, i tillegg tåler i hvertfall disse EC'ene jeg hørte, så lav last. I følge EC er de stabil ned til 0,5-1 ohm.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •