Driver å pusser opp, og hele huset står på hode. Har ikke noe anlegg for tiden, men bare mååå ha noe smått noe til film.

Tenker på å kjøpe et brukt Logitech Z-5500. Det kan man jo bare koble signalkilder rett til. Fåes vel brukt for mellom 1500-2000,-. Skal vel godt gjøres å få 5 høyttalere og forsterker til den prisen.

Så tenkte jeg at det kanskje kunne være mulig å koble til en ekstra sub. Er glad i mye bass på film ja.
Og tillegg har jeg kommet over en svs pb12-nsd til kurrant pris brukt, så det kan jeg bruke senere uansett.

Antar det ikke er noe egen pre-out eller sub-pre out på det Logitech anlegget, men jeg har ikke sjekka.
Ergo må jeg ta signal fra subben på logitech anlegget. Antar forsterker sitter i den subben, så jeg må vel muligens operere litt, slik at jeg kan ta signal fra kabelen som går inn på sub elementet i logitech subben, og koble det inn på høynivå inngangen på SVS'n.

Skulle ikke detta funke da? Det er jo DD og DTS dekoder i det anlegget så signalet som sendes til subben bør jo da være LF sporet?

Et annet spørsmål er om jeg kanskje bare burde droppe å bruke logitech subben(koble ut elementet) og kjøre kabelen direkte inn på svs'n.

Det er nok mange guruer som river seg i håret her nå tenker jeg. :twisted: