B&w-denon-nad-thule?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Alex S sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

B&w-denon-nad-thule?

Hei godtfolk.

Var mildt sagt blank i øynene da jeg fikk vite at den "gamle" 600-serien til B&W skulle ut. Var skeptisk som en gammel sur krok på de nye. Men etter litt føling, kosing og så klart lytting er valget krystallklart! Det blir nye B&W DM683.
    Dette bringer meg til spørsmålet:
    Har jo innsett at det krever litt kraft å drive disse. Det jeg vurderer er DENON AVR-2807 med hjelp fra NAD C272 eller THULE Spirit PA100 til frontene. Hvordan blir lydbildet med Denon pluss nad vs denon pluss thule?

Er det bedre å satse på bare DENON AVR-4306 og heller Bi-wire frontene? Skal bare kjøre 5.1 til å begynne med uansett.

Det er budsjettet som stopper meg fra å kjøpe sterkere forsterkere!

Mvh Alex S.

Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med et godt høyttalervalg! Var innom og hadde en kjapp lytt på disse på HFK her om dagen, og jeg syns de både ser og høres bra ut! Surround er ikke helt min greie, så angående valg av forsterker der har jeg lite å bidra med. Slik jeg har forstått det har den nye 600-serien blitt litt mindre "rocka" is stilen og enda litt mer pentspillende enn den gamle serien, litt mer lik CM-serien. Selv har jeg hatt en lang runde med hjemprøving av forsterkere til CM7, og valget falt på Arcam. De har jo også effektforsterkere, og mitt tips ville være å prøve en av dem også til DM683. Hvis det ikke sprenger budsjettet da? (Finnes jo også et bruktmarked)

Ser at jeg ikke helt svarte på spørsmålet ditt (Nad vs. Thule):???:
    Lykke til!

Newcomer Alex S sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble rotel rb 1080 pluss pioneer hjemmekinoforsterker. Dette er en reciver som har fått mye skryt. Blir å kjøre egne effekttrinn på front samt senter. Det er bare å glemme å finne en hjemmekinoreciver som driver disse frontene under 18000,-

Vi snakkes.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •