Laaaaang leveringstid

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Laaaaang leveringstid

Noen her som har opplevd lang leveringstid?

Bestilte en Parasound Halo A51 og A21 1. mars. A51 fikk jeg ganske kjapt, men A21 venter jeg på enda.

Siste melding fra selger var at han nå var så oppgitt over importøren at han hadde lyst til å gi opp.

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Maastricht

Siste melding fra selger var at han nå var så oppgitt over importøren at han hadde lyst til å gi opp.
    Sjekk signaturen din "Alt er relativt" Men det var laang ventetid dette ja...

Jeg har selv ventet i 2mnd på en canal digital tuner.. Dette etter at jeg har prøvd i 6 mnd. på å overtale de om at det faktisk er deres problem at tuneren er ødelagt og at jeg leier av de... Men det er ikke noe "nytt" at CD ikke holder det de lover da

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    To måneder er jo nesten hurtiglevering i forhold til hva jeg har blitt vant til det siste året.

Bestilte noen høyttalere i desember som skulle komme om to måneder, dvs februar. Disse ble avbestilt rundt påsketider siden de aldri dukket opp.

Jeg venter fortsatt på en Advance Acoustic effektforsterker som jeg bestillte i februar. Begynner nesten å tvile på om den noensinne vil dukke opp...

Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her kom begrunnelsen til forsinkelsen min i alle fall:

Sitat Opprinnelig postet av Parasound
    Thank you for your email and I am sorry that the delivery of your amplifier has been delayed. Please allow me to explain.

We have had a 100% increase in our business in the Halo line in the past 4 months. This has unfortunately led to stock shortages for both the A51 and the A21. The A21 sales increase has been almost 200% from the previous 12 month avg. sales.

The stock outage for A51 and more importantly for you, A21 will be resolved in the next 10 days. We have been increasing our production to meet demand but because our production forecasts are set almost 6 months in advance we are still "playing catch up" with all of our backorders.

The delay in shipment is a Parasound factory issue and has impacted our distributors all over the world, not to mention our USA retailers.

I want to apologize to you for the delay and assure you that neither the distributor nor the reseller had any control over this unusual situation. Thank you for purchasing Parasound products and I'm sure that you will love them! Your patience is greatly appreciated.

If you have any further questions, please contact me directly and I will do my best to answer them.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Levering SVS

Noen som vet hvor lang leveringstid "lsound" har på SVS suber. Vurderer å kjøpe en SVS PB10 og bor i Stavanger. Når jeg første har bestilt noe, blir jeg ganske utålmodig, så slike leveringstider dere snakker om hadde gjort meg gal :-D

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    L-sound er lynraske (< 1 uke) så lenge varene er på lager. Jeg har forøvrig bestilt noe et annet sted med leveringstid 10-12 uker, og jeg kjenner jeg er irritabel, ja :-)

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svært kort tid hos L-Sound så sant det er på lager. Det ser du når du bestiller

Intermediate AVFredrik sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    Men det er ikke noe "nytt" at CD ikke holder det de lover da
    Copy that. Vi ble lovet bredbånd av CD. Etter 4 måneder med venting nærmet dagene der "CD-folkene" skulle komme. Dagen før de skulle komme fikk vi en telefon der vi ikke kunne få allikevel. Telenor greide i hvertfall levere sakene sine.

Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kom A21, 6,5 mnd tok det ....

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Maastricht
    Da kom A21, 6,5 mnd tok det ....
    Det er bra at den kom til slutt. kjenner frustrasjonen. Jeg har opplevd dette med HFK. Utrolig lang leveringstid på visse produkter. Ikke er de flinke til å følge opp heller. Men det er vel ikke alltid butikkene sin skyld at ting tar tid. Men 6,5 mnd da mann. Det er lang tid det. Hadde blitt gal av venting. Men håper du blir fornøyd produktet da

Intermediate mattman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hadde vært artig å hatt et dag-til-dag kamera som viste nøyaktig posisjon på varen igjennom dette halve året. Den eneste forklaringen må være venting på at den faktisk produseres og settes sammen?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •