Problem, trenger hjelp...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problem, trenger hjelp...

Jeg har en video (i AVI-format tror jeg det er), ett konsertopptak.

I alle fall, jeg vil skille lyd og bildefilen - slik at jeg bare sitter igjen med lyd-sporet som jeg kan dele opp etter hver og en av sangene, så kan disse igjen legges inn på MP3-spilleren min og spilles av der.

Har prøvd dette i programmet Windows Movie Maker, men får ikke til å skille lyd fra bilde der - kan klippe ut de forskjellige sangene men får da lagret både bilde og lydfilen (jeg vil jo bare ha lyden)...

Noen ide om hva jeg kan gjøre og ikke minst hvordan?

---

En annen sak:

Jeg har lastet ned Spectrum Lab

Tenkte å leke meg litt og utforske... Men hvordan fungerer dette og er det noen som kan forklare litt om dette, enkelt og greit...?

---

Nok litt på kanten dette, men det er jo mulig å laste ned programmer via bittorrent etc...

Om man ville hatt tak i Adobe Photoshop gratis (norsk versjon), hvor skulle man da leitet? Finnes noen steder, men ingen seeder jo så da kommer man jo ikke langt. PS; Bruker BitComet jeg da og besøker TPB m.fl., bedre tips enn det for nevnte program?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan bruke virtualdub til å skille lyd og bilde. Bare åpne filen, så vel save as wav i menyen eller.noe lignende..
    Du kan laste det ned her:
    Welcome to virtualdub.org! - virtualdub.org

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av made4u
    Nok litt på kanten dette, men det er jo mulig å laste ned programmer via bittorrent etc...

Om man ville hatt tak i Adobe Photoshop gratis (norsk versjon), hvor skulle man da leitet? Finnes noen steder, men ingen seeder jo så da kommer man jo ikke langt. PS; Bruker BitComet jeg da og besøker TPB m.fl., bedre tips enn det for nevnte program?
    Er det ikke du som nettopp startet en tråd der du var irriterte deg over den dårlige kvaliteten på billig hifi? En mann med din økonomi bør vel klare å skrape sammen nok penger til Adobe Photoshop så andre slipper å betale ublu-priser for å dekke piratkopiering hver gang de skal ha en ny utgave....

Piratkopiering er forøvrig et godt samtale-emne om man vil ha tråden sin stengt....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •