Rockeanlegg til 7-8000,- - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av p10
    Med mindre jeg (eller noen andre) ombestemmer meg!
    Nå må jeg snart bare handle! Har begynt å vurdere Denon AVR-1907 igjen... :evil:

Dette fordi jeg kan kjøpe en effektforsterker senere dersom jeg ikke synes den gir nok kraft! Den vil uansett kunne brukes til en videre utbygging senere...

Hehehe... Jeg er helt håpløs når jeg går rundt slik og vurderer fram og tilbake! :-?

Kan noen være så snill å fortelle meg hva jeg skal kjøpe, ta meg i nakken og sende meg av sted for å kjøpe det???

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til rock er nok en H/K bedre enn Denon, men det er alltid greit å få en med pre-out.
    Energy høyttalerene som ligger på torget er veldig rocka ok et virkelig kupp til den prisen
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Til rock er nok en H/K bedre enn Denon, men det er alltid greit å få en med pre-out.
    Energy høyttalerene som ligger på torget er veldig rocka ok et virkelig kupp til den prisen
    Takk for tipset, men jeg har allerede handlet høytalere som jeg er veldig godt fornøyd med så langt!

Tror nok også at H/K passer bedre til musikken jeg hører på, men jeg klarer ikke helt å overbevise meg selv om at den har høy nok gjenbruksverdi når jeg en gang kommer til å bygge ut anlegget. Det er på dette punktet jeg synes AVR-1907 har mye mer å tilby.

Hmm... what to do!?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •