Denon+Dynavoice? Verdt pengene?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon+Dynavoice? Verdt pengene?

Har fått noen tilbud rundt om kring og regner med at den nye minibudsjett hjemmekinoen nå snart skal være på plass. Høyttalerene er alle fra Dynavoice og vil være som følger: Front-M65, Center-C6, Bak-F6 og Side-S6. Reciever og dvd-spiller fra Denon vil være 1907 og 1730. Dette for en samlet pris rett i overkant av 9000 kr.

Vil dette levere god kino for pengene? Ser at mange skryter av disse høyttalerene i forhold til pris, men er det noen som har erfaringer med disse komponentene, da gjerne høyttalere og reciever sammen, som kan komme med litt all-overinfo?

Høyttalerene er spikret, men jeg har også vurdert Yamaha sin reciever 661 og dermed dvd-spiller fra Yamaha også. Har også vurdert å evt. gå opp ett hakk på Denons dvd-spiller til 1930.

På forhånd takk for svar og for et veldig innholdsrikt og nytteverdig forum!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har som snarest prøvd F-6 på Denon AVR 1905, og syntes det matchet rimelig bra. Hørte ikke mange sangene, men syntes som sgt at det fungerte.

Når det er sagt kan det hende jeg ville bytte M-65 i F-6 og heller brukt penger på en sub, f.eks. XTZ 99W12 i stedet.

Tror 1907 kan få litt problemer med alle de høyttalerne du vil belaste den med, har du en sub jobber den litt lettere.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en aktiv sub og dermed faller vel kanskje det problemet bort. Glemte å nevne det i første innlegget. Dette skal, som dere sikkert skjønner brukes mest til film fremover. Så ikke så viktig å tenke på det heller..

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jammen da er vel saken grei :-)

Tror dette skal spille bra sammen, forutsatt at M-65 har omtrent samme lyd som F-6, noe jeg regner med. Har forresten vurdert den senteren selv, sammen med mine PSBer.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •