Høy pipe lyd?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Høy pipe lyd?

Hei

Først og fremst, må jeg innrømme at jeg var svært usikker hvor jeg skulle poste dette, men prøver denne delen..

Jeg er litt plaget av en høy pipe lyd fra systemet til tider. Pipe lyden kommer og går i korte sekvenser. Problemet er at det er bare jeg som merker denne lyden, da alle mine venner o.l som har vært innom ikke hører denne lyden.

Jeg hører at lyden har en svært høy frekvens.. da jeg også er ung, har jeg meget god hørsel og "skal høre høye frekvenser"..

Men...de fleste andre jeg har spurt, er også på min alder!

Er det mulig å bruke en form for måleustyr for å dokumentere dette? Blir litt smålei av den lyden...

Edit: Kanskje jeg har den "sjette sansen" for audiofile?

Newcomer CV-Jannis sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Bj-h
    Hei

Først og fremst, må jeg innrømme at jeg var svært usikker hvor jeg skulle poste dette, men prøver denne delen..

Jeg er litt plaget av en høy pipe lyd fra systemet til tider. Pipe lyden kommer og går i korte sekvenser. Problemet er at det er bare jeg som merker denne lyden, da alle mine venner o.l som har vært innom ikke hører denne lyden.

Jeg hører at lyden har en svært høy frekvens.. da jeg også er ung, har jeg meget god hørsel og "skal høre høye frekvenser"..

Men...de fleste andre jeg har spurt, er også på min alder!

Er det mulig å bruke en form for måleustyr for å dokumentere dette? Blir litt smålei av den lyden...

Edit: Kanskje jeg har den "sjette sansen" for audiofile?
    Du har ikke spillt for høyt da, så du har fått tinitus?
    Neida tviler egentlig på det, muligens noe støy fra elektriske apparater ett eller annet sted i huset?
    Kanskje du hører veldig godt siden vennene dine ikke hører den, er jo ikke helt usansynlig det heller.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •