Musikk - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23

Tråd: Musikk

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av pesnp

Jeg har et ganske enkelt forhold til musikk; Liker jeg det er det bra musikk, liker jeg det ikke så er det dårlig musikk. Enkelt og greit.
    Er ikke dette et greit svar da? I en verden der det bor xxx så er det umulig for en person og si HVA musikk er. Musikk er det som hver enkelt liker å høre på og definere musikk er vel ikke noe som kan gjøres??

Jeg kan si min mening men det betyr ikke at det jeg ikke liker er ikke musikk??
    Selv om jeg ikke får det frem med ord her så mener jeg at man ikke kan si det ene eller det andre, det man liker er musikk for den personen....

Musikk i mine ører er noe som får meg til og føle meg tilfreds med den sinnsstemningen jeg er i.

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men hva i svarte er vitsen med å teste anlegg med akustisk musikk, hvis man aldri hører på det ellers?
    Digger man Depeche Mode, så tester man med Depeche Mode!

Elektronisk musikk er akkurat like mye musikk som akustisk musikk er. Om det er bra eller dårlig musikk er jo en smaksak, men musikk ER det.

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av made4u 6th May 2007 23:08
    Gwandarion; Det skal bli spennende å svare på ditt innlegg, har ikke tid til det i dag og trolig ikke i morgen heller. Men skal ta det så snart jeg får tid til å sette meg ned med det.

Må si at jeg likte ditt innlegg og at dette ble den diskusjonen jeg ville ha. Du får se etter mitt svar om noen dager, jeg gleder meg i alle fall til å diskutere emnet dypere da en diskusjon er spennende og lærerikt i seg selv.
    Jeg venter fortsatt her... Kanskje du har svunnet hen og blitt oppslukt av musikken i mellomtiden?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •