Nedgradering av HIFI - Vil jeg bli skuffet? Hva med DEG?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nedgradering av HIFI - Vil jeg bli skuffet? Hva med DEG?

Har nettopp solgt mine F6, og planen var opprinnelig å kjøpe brukte ht. som var hakket bedre. Men så har jeg begynt å tenke på om jeg ikke heller skal selge det meste av anlegget (forsterker + DAC), og kjøpe meg surr.

Blir å låne bil en stund fremover, og lurer rett og slett på om jeg skal bruke litt av pengene jeg får fra et evt. forsterker/DAC-salg til anlegg (sub + amp) i bilen. Resten av pengene tenkte jeg å bruke på å kjøpe et Logitech Z-5500 surr.anlegg til ca 1500,-

Dette vil bli en ganske stor nedgradering ift. til hva jeg har nå, og lurer på om dette virkelig er så lurt? :neutral: Kanskje jeg kommer til å savne anlegget etter en stund.. Hva er deres erfaring med slikt?

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nedgradering er et fy-ord.. ;-)
    Kunne aldri tenkt meg å nedgradere.

Her går det bare en vei, å det er oppover.. :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PiXeL
    Nedgradering er et fy-ord.. ;-)
    Kunne aldri tenkt meg å nedgradere.

Her går det bare en vei, å det er oppover.. :-D
    Hmm.. ja er vel kanskje det.. men er så i tvil på om jeg vil bli fornøyd med noe rimeligere. Tenker litt på å kjøpe QLN 199. Mon tro om de vil gi me det lydmessige løftet jeg ønsker?

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer helt ann på hvor kresen du er det.. ;-)

Men i dag får du jo faktisk ganske mye godlyd til en billig penge, uten at jeg skal komme med eksempler. QLN har jo fått endel god kritikk her på AVforum. :-)

Intermediate
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    569
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he!Nå er sikkert ikke jeg spesiellt uhildet,men hvorfor ikke forsøke å låne øre til noe vintage fra 70 tallet feks.Pioneer Sansui,Kenwood,Sony fra den tiden kan produsere så mye godlyd at du vil ikke tro det før du hører det!Kunne også tatt med Tandberg,men ettersom prisen et et poeng,så er det kanskje for dyrt etterhvert.Sats gjerne på nye(re)høyttalere da.Der tror jeg du finner de beste kjøpene et hakk nyere.
    Mvh Rune
    PS.Det kreves litt audiomot til å prøve da,men det verste som kan skje er jo at du finner ut at du har brukt mye unødvendige penger tidligere.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om jeg har hatt denne hobbyen såpass lenge at jeg tør å prøve vintage utstyr.. ops: Tror det får komme etterhvert

På den ene siden hadde det jo vært tøft å kjøpt seg surr., har alltid hatt lyst på det. Men når det er snakk om et Loigitech Z-5500 så er jeg ikke sikker på om eg blir så fornøyd :???:

Jeg bruker å sette meg ned og virkelig lytte til musikken, men tror ikke det blir helt det samme med nevnte surr.anl. Men samtidig så blir jeg vel å reise i militæret til høsten. Hmmm.. vanskelig dette, men må si jeg har litt lyst til å prøve de QLN 199 ht. som ligger på AVtorget, selv om de ikke er rett farge for meg :P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •