Nybegynner-hjelp MP3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nybegynner-hjelp MP3

Jeg fikk en mp3 spiller i går, men skjønner ingen ting om hvordan jeg skal laste ned musikk. Har aldri gjort slik tidligere.
    Noen som kan gi meg en enkel og grei forklaring på hvordan jeg skal gjøre dette?

IMM

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Her finner du en rekke nettsteder der du kan kjøpe musikk til MP3-spilleren din:

MP3 - ABC Startsiden

De fleste stedene kan du laste ned musikken til harddisken på PCen din. Deretter kobler du MP3-spilleren til USB-pluggen. Noen MP3-spillere krever spesielle programmer for å laste inn/fjerne musikk fra MP3-spilleren, mens mange andre (de fleste) dukker opp som egne harddisk-drev på PCen, og man kan flytte musikk til og fra spilleren som man gjør til og fra harddisker og USB-minnepinner. De gode stedene har også bruksanvisninger for hvordan du bruker musikken deres. Les disse før du kjøper musikk derfra (noen steder har restriksjoner på bruken).
    Det er også en veldig god ide å lese bruksanvisningen som fulgte med MP3-spilleren.
    Har du musikk på CD-plater, så er det en smal sak å gjøre om disse til MP3-filer, slik at du får også disse inn på MP3-spilleren. Mener Windows Media Player versjon 9 og senere har slik funksjonalitet innebygget.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •