Tara labs phase III HT kabel

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer mekkal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tara labs phase III HT kabel

Hoi!

Nå har jeg fått ordna Cerwin Vega LS til naboen! Han var i vikersund å kjøpte de. Så viste det seg at eieren hadde faktisk kabler også! som var litt expensive. Tara labs phase III.

Så naboen ringte meg da, hørte om jeg skulle ha de, de kosta vist 2000kr nye, stk kabler på ca 4 meter. Jeg skulle få de for 500kr. Så jeg pruta de til 400kr og kjøpte de jeg.

Fikk de akkurat nå! i kveld! Så har ikke testet de enda. Men de ser greie ut da! hehe, har aldri brydd meg om Kabler egentlig, men jeg syntes da ikke prisen var noe gærn! Eller er det noen her som mener jeg har blitt lurt?
    Så de som var på markedet nå, "Omni III", de var ganske dyre!

Vel ihvertfall, Kablene hadde faktisk Bananplugg på orginalt! Smooth! 2 fluer i 1 smekk det!. De er hvite, og FEITE!

Så jeg lurer på om det er noen her på forumet som har, eller har hatt disse kabler før? Hva er deres inntrykk? Fordeler Ulemper, osv =p Litt nyskjerrig =)
    Jeg har jo Cerwin Vega DC15, der er det jo Biwire. Iogmed at jeg har da bare 2 kabler, hehe, Bør jeg bruke de på Bass eller på Mellomtone og Diskant?

Hva sier Entusiastene?
    Takker på forrhånd for svar!

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tenker at til den prisen, så bør du bare smile - og være fornøyd!! :-D
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

re:

Kobla opp i dag og testa! Jeg merka vel ikke så mye forskjell, men det blei liksomm hehe, Litt bedre lyd da. Men merka det på høyt volum, da var det Forskjell fra før asså! Litt penere, akkurat som det var litt mindre "Farva" nei, jeg veit ikke åssen jeg skal forklare det, men Kabla ser brae ut, det blei bedre, Verdt Penga? Absolutt ^^ StatuS =)

Neste på lista er vel da Signalkabler? hehehe

Newcomer Torkil H sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har taralabs phase 3 på 2*3 meter, disse fikk jeg med når jeg kjøpte et par strøkne cv al 1000 til kun 3800 !

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er ikke det at det er så mye forskjell! (Ihvertfall ikke for oss dødelige med normale ører =p) Men det er jo litt tøft å ha skikkelige kabler da, svære med banan plugg, hehe, er liksomm litt Status, Viser at du er Seriøs =p
    Eller no, vel ihvertfall jeg syns det var litt morro da xD

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •