Lyttekonkurranse, kan du høre forskjell?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Shrike sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Arrow Lyttekonkurranse, kan du høre forskjell?

Jeg har egentlig hatt denne for "hobbybruk" en stund, men ble inspirert av en annen tråd, og fullførte prosjektet i dag.

For å gjøre denne blindtesten så autentisk som mulig har jeg laget et .nrg image som må brennes ut. (Kan brennes ut med f.eks Nero Burning Rom)
    Musikken som er benyttet er svært varierende og bør falle i smak hos de fleste. Flesteparten av sporene er kun små "snutter" fra komplekse partier slik at det skal være lettere å skille hva som kan være hva. Og ikke minst litt mindre tidkrevende, og kanskje også litt gøyalt.

Her er det kun jeg som sitter på fasitten. Håper dere tar utfordringen på alvor, og gir det et forsøk. Jeg kommer til å seede denne en god stund. For å laste ned, benytt denne link:

Edit: Link fjernet

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shrike
    Jeg har egentlig hatt denne for "hobbybruk" en stund, men ble inspirert av en annen tråd, og fullførte prosjektet i dag.

For å gjøre denne blindtesten så autentisk som mulig har jeg laget et .nrg image som må brennes ut. (Kan brennes ut med f.eks Nero Burning Rom)
    Musikken som er benyttet er svært varierende og bør falle i smak hos de fleste. Flesteparten av sporene er kun små "snutter" fra komplekse partier slik at det skal være lettere å skille hva som kan være hva. Og ikke minst litt mindre tidkrevende, og kanskje også litt gøyalt.

Her er det kun jeg som sitter på fasitten. Håper dere tar utfordringen på alvor, og gir det et forsøk. Jeg kommer til å seede denne en god stund. For å laste ned, benytt denne link:

Er det bare to forskjellige typer? God og Dårlig eller er det flere?

Moderator edit: Link fjernet i quote

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv om en slik sammenliknings-cd høres spennende ut, Shrike, går jeg ut fra at du vet at det ikke kan godtas at man linker til torrentsider for nedlasting av musikk på avforum. Jeg ser meg derfor nødt til å stenge denne tråden.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •