Kj0pe nytt anlegg..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kj0pe nytt anlegg..

Jeg har ca 40k - 50k A bruke pA hjemmekino anlegg.

Har cv cls serien som hjemmekino nA, vill ha noe som spiller litt renere A penere en det..

Det jeg trenger er frontht, centerht, bakht, sub/er, mulig jeg vill bytte reciver.

Jeg har 2 stk nad272, A en pioneer 2014is A gA ut fra, men vill pr0ve en h/k, men kj0per den litt seinere regner jeg med.

Kom med noen forslag gjerne linker sA jeg fAr sett hva dere mener.

Har sett litt pA dali og b&w.

Ja jeg har ikke norskt tastatur

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med du liker litt trøkk da siden du kjører CV nå?
    Kan tenkes at du vil like Klipsch fra Stereofil - Butikken for stereo og hjemmekinoelskere i Grensen 9!
    De skal spille med sinnsyk trøkk og høylydt. Hvilken modeller vet jeg ikke hva du kunne like der men det har jo med lommeboken å gjøre. De ser jo sinnsykt lettdrevne ut også med 99 db sensitiity. Diskanten her skal være veldig markant (horndiskant) og det blir ofte anbefalt å bruke en Rørforsterker på dem.
    Som sub kommer vel du ikke utenom SVS Velkommen til L-Sound! Det skrives vel om SVS i 10 tråder hver dag her inne på forumet :-D

Ellers støtter jeg deg med tanke på B&W, men flere har nevnt her at de spiller litt for fint (noen jeg ikke har merket med mine eldre B&W og mine utrente ører)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Enig med deg der..

Men dama syntes dem rett A slett var stygge.. Men jeg sA pA yamaha ns777 dem syntes hun var kjempe fine.. viss jeg da kaster pA et par sb12pluss, sA burde vell trykket vaere til stede?? noen som er uenige? bare kjeft meg ned viss det jeg tenkte der var dumt..

Hvem spiller best av sb12pluss eller pb12 nsd?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe. Du har det samme problemet som meg da. Dama her og syntes Klipsch ikke ser ut. Tror heller ikke hun ville likt de Yamahaene.
    Sånn sett ser vel noen B&W 704 Høyttalere eller noen DALI MENTOR 6 Høyttalere bedre ut. Liker selv denne typen design.
    Tror du vil få mange andre alternativer fra andre butikker etter hvert her.
    I alle fall i vårt tilfelle betyr design/utseende nesten like mye som lyd. Og hvis det ikke skal gå ut over lyden så blir alternativene mye mindre.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •