Norost flatline

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool Norost flatline

Lurer på om noen har meninger om Norost sin Flatline gold MKII kabel her inne,vurderer å bytte fra helt enkle 6kvadrat monsterkabel(FLERTRÅDET MED BLANK ISOLASJON) Dette er en billig høyttalerkabel...Vil jeg få et emr oppløst lydbilde med feks Norost...

Andre Kabelalt.mottas med takk..Pristak på 3000,- på 2x2 meter sett.

Espen

Intermediate Leikis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min erfaring med denne kabelen er at den låter for lyst i toppen og slank i bassen. Ville heller valgt Synergistic Research, Viablue, MIT eller Kimber. Selv skal jeg ha komplett Synergistic Research kabling med aktiv skjerming.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt som han sier her.. kan låte litt tynt i noen sammenhenger. Men vil du ha skikkelig dynamikk og fast lyd. Så er ikke dette noe dårlig valg. Ville dog kanskje sett mer på Kimber 8TC, om du vil ha gjennomsnittelig varm lyd, selv om bassen og diskanten kunne vært bedre, så er dette en kabel som virkelig gir valuta for pengene. Ikke møtt et oppsett hvor den ikke gjør en god jobb.

Pm Audio

Her får du trolig den beste kabelen som selges i norge. Anbefales. 50% på disse er utrolig god deal. Send mail til Paul, og få pris på dine kabel behov!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvem selger Kimber i Osloomerådet ...Har de ok kabler 2x2 meter biwirw til under 2000 ferdig terminert..

Spilte med blue heaven i butikken på det oppsettet jeg har nå,og syntes det låt bra i allefall..Fpår vurdere litt.:-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •