Anbefaling av surroundsett <5000 kroner?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anbefaling av surroundsett <5000 kroner?

Ei venninne av meg skal kjøpe surroundanlegg til stua og prisen må være under 5000 kroner. WAF er viktigere enn lydkvalitet, oppgraderingsmuligheter og alt det andre tullet vi HiFi-nerder forsvarer investeringene våre med

Hun har ikke receiver/forsterker fra før, så settet må enten være aktivt eller inkludere en receiver. Høyttalerne skal være satelitter da hun ikke har plass til noe gulvstående. Fargen bør være svart. Hovedkilde vil være DVD-spiller, men tilkoblingsmuligheter for en PlayStation hadde vært en fordel.

Noen anbefalinger? Hun kikket først på denne pakken, men såvidt jeg kan se er satelittene passive. Jeg fant denne pakken hos Fyndbörsen, som ser ut til å være et ålreit alternativ. Jeg vil tro det finnes en liten haug med høyttalersett som i utgangspunktet er designet for PC-bruk som også vil egne seg.

Tanker? Anbefalinger?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville definitivt kjøpt pakken fra Fyndbørsen. Men før dere handler...du skulle ikke demonstrere et par sånne satellitter opp mot et par brukbare stativhøyttalere (5" bassmellomtone kanskje, fremdeles små)? Mange sier de ikke bryr seg om lydkvalitet, helt til de faktisk hører forskjellen.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    638
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er et alternativ som har fått gode omtaler. Passer vel til kravene også.

STRETTO / SAMSUNG HB Samsung HT-XQ100 Svart 5.1 / USB / HDMI

Spørs jo litt hvilken tv/dvd som skal brukes også. Samsungen oppskalerer til 1080i. Kan være en fordel, avh av tv/dvd hun har.
    Ellers er jo tilbudet fra Fyndbørsen bra.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •