Håper noen kan hjelpe meg med følgende:
1: Sammenkobling mellom Thule og SVS kan gjøres på flere måter,og jeg lurer på hva som er det beste alternativet. På Thule`n er det 2 stk sub-utganger, en kalles sub-out, og den andre s-out.
Kobler jeg til sub-out har jeg alltid et signal til stede, også ved avspilling i stereo,men jeg får ikke signal når jeg feks spiller et testsignal fra dvd spilleren(denon 1930) og det er heller ingen mulighet for balanse-justering fra forsterkeren -9 til +9 db.
Kobler jeg til s-out får jeg signal fra fra dvd spilleren(testtoner) samt mulighet for balanse-justering, MEN da får jeg ikke signal til SVS`n ved avspilling i stereo!!!
I Thule`s manual står det at man eventuelt kan koble begge disse utgangene til subwoofer. Skal jeg gjøre det?
2:I dvd spillerens meny er det innstillinger for "Delay time og "Channel level" og "speaker config". Skal jeg se bort fra disse i og med at jeg kan justere hver enkelt kanal på forsterkeren samt bruke delefilteret på SVS`n?
3:Har lastet ned Room EQ Wisard og tenkte å bruke det sammen med radio schak.Kan jeg bruke dette bare for seg, eller må jeg koble det via Thule`n, eventuelt anskaffe meg en EQ( feks behringer)? Hvis EQ ikke trengs, hvordan skal jeg da koble dette opp mot Thule`n?
Er ganske "grønn " når det gjelder dette med kalibrering, men jeg håper noen kan komme med en god veiledning.