T.A.C 88 rørforsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

T.A.C 88 rørforsterker

hei
    har et tilbud på en slik forsterker, spiller fantastisk godt på mine klipsch høytalere, lurer på om noen har vært borte i denne forsterkeren før og eventuelt om hvilke rør som matcher denne godt.

mvh
    jk

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom over kun tyske sider på de forsterkerne noe som viser at de er noe som blir produsert for det tyske markedet. Vincent
    At Vincent importerer de er også ett kvalitetstegn.
    Når det gjelder rørs kvaliteter og hva som går godt sammen så er jeg litt grønn, men tror at Bjørnar Kvanlid ved Motron sikkert kan komme med noen gode forslag (og evt en pakkepris) Når det gjelder KT88 så vil jeg tro at Golden Dragon og evt. Svetlana kan være tingen..

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Kom over kun tyske sider på de forsterkerne noe som viser at de er noe som blir produsert for det tyske markedet. Vincent
    At Vincent importerer de er også ett kvalitetstegn.
    Når det gjelder rørs kvaliteter og hva som går godt sammen så er jeg litt grønn, men tror at Bjørnar Kvanlid ved Motron sikkert kan komme med noen gode forslag (og evt en pakkepris) Når det gjelder KT88 så vil jeg tro at Golden Dragon og evt. Svetlana kan være tingen..

takker så mye for tipset, må ofre 3 stk vincent monoblokker som jeg bruker i hjemmekinoen men det tror jeg det er verdt det.

mvh
    jk

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    takker så mye for tipset, må ofre 3 stk vincent monoblokker som jeg bruker i hjemmekinoen men det tror jeg det er verdt det.

mvh
    jk
    Når du er villig til å ofre de så tror jeg at du gjør ett valg som passer deg godt:-)
    Hører mest musikk, ikke sant?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Når du er villig til å ofre de så tror jeg at du gjør ett valg som passer deg godt:-)
    Hører mest musikk, ikke sant?

hei

er omtrent 50-50 tenker jeg,men har ikke noe dedikert stereo oppsett pr dags dato, har lyst på det og da ofrer jeg noen monoblokker for det, skal vel kjøpe igjen senere, dette er et tilbud jeg har fått nå og må handle innen kort tid eller så går den fra meg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •