Dimme lyset på Denon AVR 4306

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Globe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dimme lyset på Denon AVR 4306

Har ganske nylig oppgradert receiver fra Denon AVR 3805 til AVR 4306. Er meget fornøyd, men en ting irriterer!

På AVR 3805 var det mulig å dimme ned (bort) displaylyset fra fjernkontrollen. Jeg kan ikke finne denne funksjonen på fkjernkontrollen til 4306?? Finner kun muligheten til å gjøre dette via menysystemet, noe som virker svært tungvint? Er det virkelig ingen måte å få gjort dette via noen kjappe trykk på fjernkontrollen??

Denon AVR 3805:
    Vedlegg 17976

Denon AVR 4306:
    Vedlegg 17977

Noen som kan hjelpe med dette?? Har lest manualen, der finner jeg ingenting om dette foruten bruken av setup-menyen.

Liten sak.....stor frustrasjon ;-)

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Globe
    Har ganske nylig oppgradert receiver fra Denon AVR 3805 til AVR 4306. Er meget fornøyd, men en ting irriterer!

På AVR 3805 var det mulig å dimme ned (bort) displaylyset fra fjernkontrollen. Jeg kan ikke finne denne funksjonen på fkjernkontrollen til 4306?? Finner kun muligheten til å gjøre dette via menysystemet, noe som virker svært tungvint? Er det virkelig ingen måte å få gjort dette via noen kjappe trykk på fjernkontrollen??

Denon AVR 3805:
    Vedlegg 17976

Denon AVR 4306:
    Vedlegg 17977

Noen som kan hjelpe med dette?? Har lest manualen, der finner jeg ingenting om dette foruten bruken av setup-menyen.

Liten sak.....stor frustrasjon ;-)
    Det går ikke. Må legge over funskjonen fra den gamle kontrollen fra 3805. Stikk innom hfk eller ta med kontrollen til meg når du tar turen til hovedstaden.

Intermediate Globe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Det går ikke. Må legge over funskjonen fra den gamle kontrollen fra 3805. Stikk innom hfk eller ta med kontrollen til meg når du tar turen til hovedstaden.

OK, mange takk for svar. Takker for tilbudet, da blir den med på tur til "Tigerstaden". Alltid hyggelig med en tur innom deg og ditt :-)

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Globe
    OK, mange takk for svar. Takker for tilbudet, da blir den med på tur til "Tigerstaden". Alltid hyggelig med en tur innom deg og ditt :-)
    Kan jo være enklere å dra dit ja. Er no d.... at de ikke har klart å legge denne funksjonen til fjærnkonrollen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •