hva burde jeg kjøpe, cd spiller? subwoofer? Bakhøyttalere? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av marius_arnesen
    hvordan kan den da gjøre det så bra på alle andre tester? den har jo også vært eisa vinner i 2005.
    Har ikke hørt den men de setter et stort spørsmåltegn til EISA....Disse tar mye hensyn til andre ting en lyden også

Intermediate marius_arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok, takk for hjelpen.

men hjemmekino skriver jo dette:
    Måten spilleren takler de helt store utfordringene, både de akustiske og de elektroniske, er såpass imponerende at den fortjener å få bryne seg på alt fra Wagner til Rammstein. Det er nemlig forbausende i hvilken grad spilleren klarer å holde instrumentene fra hverandre og hvordan den viser frem lag på lag av detaljer innover i lydbildet.”

”Maken til CD-spiller skal man lete lenge etter. Til prisen er det vel egentlig ikke annet å gjøre enn å gi seg helt over.”
    så er litt usikker, jeg får liksom ikke testet den heller, for jeg bor så langt unna nermeste butikk. Cambridgen har jeg mulighet for å låne med meg hjem, så det lureste vil vel være og låne med seg den hjem og teste den ut, og hvis jeg ikke blir fornøyd med den så kan jeg ta en sjangs og bestille h/k. Det skal liksom ikke være så lett å velge hehe.

Intermediate Necroth sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok, takk for hjelpen.

men hjemmekino skriver jo dette:

så er litt usikker, jeg får liksom ikke testet den heller, for jeg bor så langt unna nermeste butikk. Cambridgen har jeg mulighet for å låne med meg hjem, så det lureste vil vel være og låne med seg den hjem og teste den ut, og hvis jeg ikke blir fornøyd med den så kan jeg ta en sjangs og bestille h/k. Det skal liksom ikke være så lett å velge hehe.

Hehe nei det er absolutt ikke lett med slikt, selv stoler jeg ikke på tester men bruker de utifra hva jeg skal prøve selv. Men H/K har jo en litt "amerikansk" stil som kan være noe med at Fidelity ikke liker den......selv hadde jeg valgt Cambridge fordi jeg liker lyden fra våre Engelsk menn bedre. Du har en liten blemme med at du ikke får testet H/K ja

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si meg enig med at det hadde vært greit å teste Cambridgen først siden du har mulighet til dette.

Når det gjelder testene som er av HD 970 så kommer det jo ann på smaken til dem som tester + oppsettet dem tester den mot.

PIXMANIA vet eg ikkje mye tok bare en pris sjekk for å finne best pris på cd spilleren.

Uansett lykke til

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jepp tror jeg skal teste ut den først, takk for hjelpen alle

Men hva med mp3? jeg har noe mp3 liggende også, det meste er 320kbit vbr filer, hvordan vil de sangene låte på en cd spiller? bedre dårligere? har uansett planer om å få tak i orginal cd'ene, er ikke så glad i mp3 hehe.

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

jepp tror jeg skal teste ut den først, takk for hjelpen alle

Men hva med mp3? jeg har noe mp3 liggende også, det meste er 320kbit vbr filer, hvordan vil de sangene låte på en cd spiller? bedre dårligere? har uansett planer om å få tak i orginal cd'ene, er ikke så glad i mp3 hehe.
    mp3 er fy fy. Orginal cd`r er vel på rundt 1400kbit. Mye godlyd som blir borte gitt.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    mp3 er fy fy. Orginal cd`r er vel på rundt 1400kbit. Mye godlyd som blir borte gitt.
    er fult klar over det, og er derfor jeg helst prøver og unngå det, har nesten ikke noe mp3, har kanskje 2cder med 20 sanger på hver cd, grunnen til at jeg har de er at jeg faktisk ikke klarer og finne ut hvilke cd'er de sangene kommer fra, det er noe trance greier, som jeg innimellom hører på, men det er ganske sjeldent, så hvordan kvalitet det er på disse bryr jeg meg ikke så mye om.

men hvordan blir egentlig lyden når jeg setter disse cdene inn i en dedikert cd spiller istedenfor min gamle dvd spiller/pc?

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

er fult klar over det, og er derfor jeg helst prøver og unngå det, har nesten ikke noe mp3, har kanskje 2cder med 20 sanger på hver cd, grunnen til at jeg har de er at jeg faktisk ikke klarer og finne ut hvilke cd'er de sangene kommer fra, det er noe trance greier, som jeg innimellom hører på, men det er ganske sjeldent, så hvordan kvalitet det er på disse bryr jeg meg ikke så mye om.

men hvordan blir egentlig lyden når jeg setter disse cdene inn i en dedikert cd spiller istedenfor min gamle dvd spiller/pc?
    Det er vel vanskelig å svare på. Blir vel ikke dårligere enn med DVD spilleren ville jeg tro. Hadde ikke tenkt noe særlig på det siden mp3 ikke dominerer cd samlingen din.
    .

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0