Center kjeden XXL - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hvorfor er det så mye JBL prat i japan? lansert der før usa. trodde det var et amerikansk selskap

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse everest høyttalerne virker utvilsomt heftig!!!! Fytterakkern!

"sleve sleve"

LS serien som bærer preg av samme materialvalg og design som Everest 6600, bare i mer stuevennlig, mindre og konvensjonelt format virker også helt vill!!

Har hørt Project Array, og falt pladask for dem, jeg SKAL HA et SKIKKELIG JBL system med tiden! Sann mine ord! Dette er jo rett og slett deilig å se på - ikke minst høre på!

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Everest...

Var såvidt innom butikken igjen i dag om nå var det aller "helligste" på plass ja.
    Det var kunn meg og tre ansatte i butikken når jeg var der, og jeg fikk ikke dannet meg et skikkerlig inntrykk av everest da jeg ikke hadde mulighet til å ta meg tid til en skikkerlig lytt, hadde heller ikke musikk som var verd å teste på dem, men fikk en liten smak kan man si.
    Det skulle jo kanskje ikke mye til men de spilte lett langt bedre enn K2 som sto der åpnings dagen.

Array 1400 hadde ikke helt dagen skjønte jeg, da de ikke lenger var opptilt i kino rommet grunnet et gåen bass eller to. Jeg fikk høre det var fordi det var spillt så høyt at Primaren som sto der før ikke hadde nokk strømm.

Blir vel spillt med mcintosh der også frammover.

Everest blir vel ikke helt Gaia priset da Snickers-is blir 450 laken for dem, ikke 500 som først var anntydet, men så må man jo koste på en del forsterker kraft også da :twisted: og effekt delen er jo grei i Gaia.
    Til og med mye mer effekt enn Everestene hadde!

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj

Array 1400 hadde ikke helt dagen skjønte jeg, da de ikke lenger var opptilt i kino rommet grunnet et gåen bass eller to. Jeg fikk høre det var fordi det var spillt så høyt at Primaren som sto der før ikke hadde nokk strømm.

Blir vel spillt med mcintosh der også frammover.
    Gutta fra Neby spilte så hardt på Arrayene på åpningskvelden at basselementet på den ene henger og slenger. Skulle gjerne vært der og hørt når disse virkelig drar på.
    Array-rommet skal bygges opp til et McIntosh surround rom. Gleder meg til dette blir ferdig, for det må virkelig bli heftig.........
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

nok riktig det

Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Gutta fra Neby spilte så hardt på Arrayene på åpningskvelden at basselementet på den ene henger og slenger. Skulle gjerne vært der og hørt når disse virkelig drar på.
    Array-rommet skal bygges opp til et McIntosh surround rom. Gleder meg til dette blir ferdig, for det må virkelig bli heftig.........

Men jeg fikk inntrykket av at dette hadde skjedd nylig, altså at det hadde skjedd igjen, for det ble nevnt noe om at det hadde skjedd to ganger.
    Har de spillt i filler ved to annledninger....?

Som sagt de skyldte på Primaren og hadde satt inn et par 500watts McIntosh nå som spilte på 260 eller hva de het, jubeleums høytalerene fra JBL til 25,000,-.

Gleder meg til de får lagt opp ny kurs til Velodyne 1812 jeg da, kunne vist nok ikke spille på den ennå.

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    Men jeg fikk inntrykket av at dette hadde skjedd nylig, altså at det hadde skjedd igjen, for det ble nevnt noe om at det hadde skjedd to ganger.
    Har de spillt i filler ved to annledninger....?
    Det er mulig. Fikk fortalt dette av Ivar når jag var der, men kjenner ikke detaljene.
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate bamse sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ny HFC butikk i Oslo

Var innom idag for å finne ut hvor de lå og titte på den nye butikken. De har virkelig fått fine lokaler og masse gromt utstyr.

Velodyne DD1812 var fortsatt ikke kommet i sving dessverre. Når den er på plass i det store demorommet for hjemmekino må vel dette være et av de feteste i byen.

Litt lenger inn står verstingene fra JBL. De var litt mindre enn jeg egentlig hadde forestilt meg men for all del, de er STORE. Sambo syntes det er helt greit at jeg drasser inn store bokser i stua og huset forøvrig men disse hadde nok ikke blitt godkjent som stuemøbel. Billige er de jo heller ikke.

Ivar ga meg en rask demo med Tool - The Pot (låt 5 på 10 000 days albumet) og Slayer - South of heaven (låt 1 fra album med samme navn).

For et trøkk og for en dynamikk! Sammen med Mcintosh blokkene (de var forøvrig mye større enn jeg på forhånd hadde trodd) + digitalriggen er det en fysisk seanse å sitte i sweetspot; du vil ha MER. Viseren i de store WU meterne på de sinnsyke Mcintosh blokkene vinker dovent til deg idet anslaget på strengen fra bassisten i Tool treffer deg i mellomgulvet som en slegge.

De hadde også endel fete flatskjermer hengende og selv med min fraværende interesse for tv generelt må det da være noe eget ved en skjerm fra LG(?) med prislapp på drøyt 200 000.

I tillegg har de også demo på masse annet lyd og bilde utstyr med en mer moderat prislapp bare så det er nevnt

Gutta som jobber der er blide og vennlige som alltid så jeg kan ikke annet enn å anbefale alle som kan om å stikke innom HFC butikken på Sollie plass.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •