Squeezebox - hvem, hva, hvor, hvorfor? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 80
    Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile

Du kan jo kjøre SB3 fra Front Row, endda bedre.
    Nei men, der er jo mange muligheter, vet ikke hvad der passer dig, Apple Front Row, Airport Express, SB3, trådløs router, NAS i racket, Sonos....., eller, selg din cd spiller, glem alt om dac/spiller og kjøb en Transporter !
    Vi venter bare på masteringen, eller download formatet i 24/96 der gjør at vi én gang for alle kan glemme dette latterlige cd format, sacd og vinyl inkludert ! Cd var spesiellt en gigantisk feiltagelse, utroligt det gik bra, men slik går det når man hele tiden forventer det skal blive bedre !
    Hvor lenge tror dere vi f.eks. skal sitte med vore HD klare flatskjermer og ha elendige kilder ? Genial markedsføring og "må ha" mentalitet.
    Men med hensyn til MP3, radio osv., vet ikke med dere men jeg synes egentlig radio i 128 kbps er ganske bra jeg, men nå har jeg ikke det store sammenliknings grunnlaget heller.
    De der har lyst å prøve 24/96 på Squeezeboksen kan jo prøve her :
    Hi Rez Download
    Jeg lastet ned til VLC spiller og da kopieres filen til ITunes.
    Dette er filer laget av mastertapes fra ca. 1958 så der vil være litt båndsus....
    Filene er ganske store, så det tar en stund å laste ned, jeg havde bare 58kbps i hastighet tror jeg, og vær obs, dette er klassisk musikk, ikke sikkert det er din smak. (var egentlig ikke min heller)
    Skal du brenne de må du sikkert bruke dvd....

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Fra hvilken utgang / signal fra iPod refererer du til her?
    Jeg refererer til analog headset utgangen på en av de første ipod'ene med harddisk. Jeg har ikke hørt de aller nyeste versjonene av nano osv, men jeg har lest en del tester hvor lyden bare er midt på treet i forhold til en del av konkurrentene. Jeg har ikke sjekket dette fælt nøye siden ipod er et latterlig jalla produkt som tilbyr teknologisk underlegne løsninger, men pakket inn i et nydelig design som lurer alle til å tro at dette er noe bra. Hele i(sett inn ønsket produkt) serien og spesielt itunes må være tidenes gullegg når det gjelder markedsføring. Snakk om å tvinge på brukerne fastlåste løsninger. De tok virkelig kaka med shuffle! Snakk om idiotisk produkt! Hadde den kostet en fjerdedel av prisen så kanskje..

Uff, jeg kjenner jeg blir frustrert bare jeg tenker på itunes. Bra brukergrensesnitt, snuskete baktanker..
    Heldigvis lever vi i en fri verden, slik at jeg kan velge alle de virkelig bra produktene som ikke tvinger deg til å bruke både det ene og det andre for å få utnyttet produktet fullt og helt.

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en SB3 selv, og syns ikke 2500,- var dyrt i det hele tatt for denne. Ikke fordi jeg driter penger(tvert imot), men fordi jeg har aldri hørt på så mye musikk som jeg gjør nå. Å stå foran cdhylla en halvtime for å klare å finne/bestemme seg for noen plater er nå en saga blott.
    (og om jeg noen gang skulle begynne å drite penger, så står en Transporter øverst på ønskelista)

Blir mye skryt av det man har selv i tråder som denne, så jeg får vel legge til at andre lignende produkter for overføringer av lyd pc->stereo har jeg ingen erfaring med.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan bare følge opp applauderingen av produktet. Selv fruen elsker dette, og nå har jeg pakket alle platene i esker på loftet.

Rent bortsett fra at vi nå har gjennoppdaget platesamlinga, så spiller den faktsik veldig bra. Når man i tilegg har optisk og koax digital ut er det en vinner for meg.

Til og med lan bridging (på den trådløse utgaven) fungerer utmerket. Jeg får utrolig bra hastighet på utstyr koblet via denne.

Produktet løser et helt annet behov enn en Ipod eller annen MP3 spiller. Dersom MP3 er høyt på din pri liste (kontra lossless formater) er dette antakelig feil produkt.

Jeg har nå ReadyNAS NV+ på ønskelista (www.masseplass.no). Denne løsningen har ferdig installert Slimserver, og er samtidig en utmerket NAS (testvinner i siste PCWorld).

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Jeg refererer til analog headset utgangen på en av de første ipod'ene med harddisk. Jeg har ikke hørt de aller nyeste versjonene av nano osv, men jeg har lest en del tester hvor lyden bare er midt på treet i forhold til en del av konkurrentene. Jeg har ikke sjekket dette fælt nøye siden ipod er et latterlig jalla produkt som tilbyr teknologisk underlegne løsninger, men pakket inn i et nydelig design som lurer alle til å tro at dette er noe bra. Hele i(sett inn ønsket produkt) serien og spesielt itunes må være tidenes gullegg når det gjelder markedsføring. Snakk om å tvinge på brukerne fastlåste løsninger. De tok virkelig kaka med shuffle! Snakk om idiotisk produkt! Hadde den kostet en fjerdedel av prisen så kanskje..

Uff, jeg kjenner jeg blir frustrert bare jeg tenker på itunes. Bra brukergrensesnitt, snuskete baktanker..
    Heldigvis lever vi i en fri verden, slik at jeg kan velge alle de virkelig bra produktene som ikke tvinger deg til å bruke både det ene og det andre for å få utnyttet produktet fullt og helt.
    Og der fant jeg ut at jeg tar ting du skriver med ei klype salt.

Først slakter du iPod, så sier du at "Jeg har ikke sjekket dette fælt nøye siden ipod er et latterlig jalla produkt som tilbyr teknologisk underlegne løsninger, men pakket inn i et nydelig design som lurer alle til å tro at dette er noe bra."

Jeg har faktisk kjøpt nyeste Shuffle og i mine ører spiller den veldig bra, og har gjort det godt i mange tester. Lydkvaliteten i en slik er mye bedre enn iPod Mini f.eks. så nye iPoder spiller bedre. At den er underlegen teknologisk vet jeg lite om. Den er bitteliten, spiller fint og koster ikke allverdens.

Hadde den kostet en 1/4 av prisen så hadde den ligger mellom 150 og 200 kroner, ikke mange mp3spillere der med lignende specs, eller mp3spillere i det hele tatt.

God bedring og god helg!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    111
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gunnar
    Den analoge utgangen låter heller ikke verst. Jeg har modifisert min med ny OP-amp og nye kondensatorer på utgangen.
    Gunnar
    Hva medførte dette for lyden fra boksen?

Jeg vurderer ny Power til denne (har funnet en leverandør i UK som er lovpriset på Slimdevices sine egne forum). Noen som har noen erfaring med power upgrades?

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_

Først slakter du iPod, så sier du at "Jeg har ikke sjekket dette fælt nøye siden ipod er et latterlig jalla produkt som tilbyr teknologisk underlegne løsninger, men pakket inn i et nydelig design som lurer alle til å tro at dette er noe bra."

Jeg har faktisk kjøpt nyeste Shuffle og i mine ører spiller den veldig bra, og har gjort det godt i mange tester. Lydkvaliteten i en slik er mye bedre enn iPod Mini f.eks. så nye iPoder spiller bedre. At den er underlegen teknologisk vet jeg lite om. Den er bitteliten, spiller fint og koster ikke allverdens.

Hadde den kostet en 1/4 av prisen så hadde den ligger mellom 150 og 200 kroner, ikke mange mp3spillere der med lignende specs, eller mp3spillere i det hele tatt.

God bedring og god helg!
    Jeg sier bare at jeg ikke kan si noe om lydkvaliteten på de nyeste Ipod'ene. Et overvurdert produkt er det like fullt. Skulle bare mangle at de hadde blitt bedre, særlig mye verre kunne det nemlig ikke bli. Men nå er jo verden heldigvis slik at jeg kan ha min mening, og du din. Du liker ipod, jeg misliker alt med ipod konseptet bortsett fra utseendet. Ikke noe vi kan gjøre med det. Det er mulig at de teknologisk sett har blitt bedre i nye utgaver, men konseptet er fremdeles det samme fastlåste opplegget samt det bedritne itunes som skal ha en finger med i alt. Det er en grunn til at det finnes utallige I hate ipod/itunes/i... websider på nettet...

Jeg snakket ikke om lyd når jeg snakket om shuffle. JEg snakket om hvor dustete det var å kreve så mye penger for et produkt med så lite funksjonalitet. Er det ikke fremdeles slik at man faktisk ikke kan bestemme akkurat hvilken sang man vil spille med shuffle, man kan kun bytte? Hele itunes/ipod konseptet er et råttent egg i mine øyne, selv om enkeltproduktene kunne vært greie hver for seg. Med ørlite grann innsats hadde dette blitt så utrolig mye bedre for oss som ikke ser kun på utseendet.

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    leste test av alle de populære spillerene i high fidelity og hifi & musik.
    creative zen vant begge stedene på lydkvalitet, funksjoner, kompatibilitet og skjerm. i tilegg er den billigere!

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sier bare at jeg ikke kan si noe om lydkvaliteten på de nyeste Ipod'ene. Et overvurdert produkt er det like fullt. Skulle bare mangle at de hadde blitt bedre, særlig mye verre kunne det nemlig ikke bli. Men nå er jo verden heldigvis slik at jeg kan ha min mening, og du din. Du liker ipod, jeg misliker alt med ipod konseptet bortsett fra utseendet. Ikke noe vi kan gjøre med det. Det er mulig at de teknologisk sett har blitt bedre i nye utgaver, men konseptet er fremdeles det samme fastlåste opplegget.

Jeg snakket ikke om lyd når jeg snakket om shuffle. JEg snakket om hvor dustete det var å kreve så mye penger for et produkt med så lite funksjonalitet. Nå snakker jeg om den første shuffle, den uten mulighet til å velge hvilken sang du ville spille osv. Hele itunes/ipod konseptet er et råttent egg i mine øyne. Med ørlite grann innsats hadde dette blitt så utrolig mye bedre.
    Joda, en kan ha forskjellige meninger, men: Du har ikke noen dekning for mye av det du sier. Hva er det som er så negativt med iPod? Den gjør da det som reklameres? Hvilke spillere er det som har så utrolig dynamisk og tilpasningsdyktighet grensesnitt og software?

For å bytte sang på shuffle trykker jeg på en knapp. Det er ca 200 sanger på den. Sliter ikke veldig med at det ikke er noe display. Det jeg liker er at den får plass i ei fyrstikkeske, har topp lydkvalitet, 12 timer spilletid og tåler utrolig mye.

Hvorfor er det et råttent egg, og hva føler du bør forbedres?

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

God bedring og god helg!
    Kan ikke sammenligne Squeezebox og Transporter med en mp3-spiller, dette er medie-spillere som kan konkurrere med CD-spillere opp i High-end klassen (Transporter). Disse skal brukes til å spille av loseless formater og ikke dårlige mp3-filer. Har sjøl prøvd å spille av mp3-filer (192 kpbs) over stereo-anlegget med iPod, det ble med den ene gangen!
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, en kan ha forskjellige meninger, men: Du har ikke noen dekning for mye av det du sier. Hva er det som er så negativt med iPod? Den gjør da det som reklameres? Hvilke spillere er det som har så utrolig dynamisk og tilpasningsdyktighet grensesnitt og software?

For å bytte sang på shuffle trykker jeg på en knapp. Det er ca 200 sanger på den. Sliter ikke veldig med at det ikke er noe display. Det jeg liker er at den får plass i ei fyrstikkeske, har topp lydkvalitet, 12 timer spilletid og tåler utrolig mye.

Hvorfor er det et råttent egg, og hva føler du bør forbedres?
    Mine største problemer med ipod:

1. Støtter ikke FLAC, men støtter tilfeldigvis Apple-lossless i stedet, et konkurrerende lukket format som Apple kontrollerer, men svært få benytter.
    Allerede her er Ipod helt utelukket. SB har full støtte for FLAC, pluss omtrent alt annet.

2. Man er som standard fastlåst til itunes som avspillerprogram

3. Stort sett må man bruke et "eget" apple-format, f.eks på video.

4. Koster en god del mer penger enn konkurrerende produkter med tilsvarende spesifikasjoner

5. "Alle" tror at feilaktig at ipod er det eneste som gjelder..

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mine største problemer med ipod:

1. Støtter ikke FLAC, men støtter tilfeldigvis Apple-lossless i stedet, et konkurrerende lukket format som Apple kontrollerer, men svært få benytter.
    Allerede her er Ipod helt utelukket. SB har full støtte for FLAC, pluss omtrent alt annet.

2. Man er som standard fastlåst til itunes som avspillerprogram

3. Stort sett må man bruke et "eget" apple-format, f.eks på video.

4. Koster en god del mer penger enn konkurrerende produkter med tilsvarende spesifikasjoner

5. "Alle" tror at feilaktig at ipod er det eneste som gjelder..
    1. Akkurat det er ikke noe problem for min del, men ser jo at det kan være det for noen.

2. Akkurat som man er låst som standard til WMP i Windows? Det er jo bare å velge et annet program enn iTunes hvis du ikke liker det?

3. Apple-formatet er vel anerkjent som et av de beste da? Akkurat som WMP ikke spiller Apple-formatet?

4. Jeg fant ikke noen spillere som kunne matche shuffle ut fra mine behov da jeg kjøpte den til en liknende pris.

5. Du om det.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OT: Jeg benytter epleprodukter selv, men garantiordningen fra Apple er skandaløs.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Poenget er at SB har lyd i fokus mens ipod varter opp med svært dårlig lyd, ikke bare i forhold til SB, men også i forhold til en del andre produsenter av hd-baserte mp3-spillere.
    Vel, nå har jeg selv sammenlignet Creative Zen med shuffle og Zen spilte i mine ører dårligere. Men uansett, gidder ikke diskutere dette her, har fått svar på det jeg lurte på i forbindelse med SB.

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1. Akkurat det er ikke noe problem for min del, men ser jo at det kan være det for noen.

2. Akkurat som man er låst som standard til WMP i Windows? Det er jo bare å velge et annet program enn iTunes hvis du ikke liker det?

3. Apple-formatet er vel anerkjent som et av de beste da? Akkurat som WMP ikke spiller Apple-formatet?

4. Jeg fant ikke noen spillere som kunne matche shuffle ut fra mine behov da jeg kjøpte den til en liknende pris.

5. Du om det.
    Man er ikke fastlåst til WMP på noe som helst vis noen gang, og kan derfor ikke sammnelignes med itunes/ipod. Det som er saken er at man i utgangspunktet er fastlåst til itunes for å få brukt ipod best mulig. Jeg mener at man skal kunne velge avspiller fritt, f.eks winamp.

Eneste gangen man er tvunget til å bruke WMP er ved bruk av Windows Media Center, noe som gjør situasjonen helt annerledes enn itunes/ipod.

For ordens skyld synes jeg det er latterlig at man må bruke WMP ved bruk av WMC også, derfor bruker jeg Media Portal.

Poenget er ikke at apple-formatet er dårlig/bra, poenget er at man er tvunget til å bruke akkurat det formatet Apple mener er best uten å åpne opp for alle de som har lagret ting i et annet format, og tilfeldigvis er det akkurat det formatet apple selv har laget...

Creative er nødvendigvis ikke den eneste konkurrenten. Men i de fleste tilfeller har creative mer funksjonalitet, bedre lyd, samt billigere pris en tilsvarende ipod produkter.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Løp du og kjøp Creative da, så skal jeg kose meg med mitt imens

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ikke så mye til cybervision_, men til generell info : Jeg skal ikke rose ITunes, dumt at man ikke kan spille musikk man har kjøpt, og bilder lastet ned av ITunes er ikke støttet av SlimServer (kan dog lastes ned av et annet program da) osv osv, men, det passer mit behov.
    Jeg har nedlastet 24/96 demofiler i flac f.eks., og disse blev automatisk lagret som VLC filer da jeg har en VLC på skrivebordet.
    Disse filer kan ikke spilles i ITunes, men nu har jeg ikke elektrostater tilsluttet min pc, jeg trenger disse filer i stuen, og her spiller SB3 disse filer fint.
    I SlimServer, hvor jeg trenger de, ligger disse filer klar til bruk.
    Litt morsomt å se at We Shall Overcome med Springsteen ligger på ca. 950 kbps, 24/96 musikken ligger på 2450 kbps !
    Jeg har ingen IPod...
    SlimServer spiller flac, Wav, AIFF, Windows Media, osv osv og dekoder "on-the-fly".
    Lyden fra SB3, med sine Burr-Brown konvertere, hvordan er den ?
    Vel, jeg har ikke det store sammenliknings grunnlag, men jeg har jo en 963SA, denne har jo et godt rykte som cd spiller, flere beretter om bedre lyd enn mange av Sonys ES modeller. Min har jo Analog Devices 1955 konvertere, AD8066 opamp, Black gate kondensatorer og Xo3 clocks fra LCAudio i tillegg, men SB3 slår Philips´en ganske kraftigt.
    Via Stax hodetelefoner er dette tydeligt, bassen er mye dybere, har mer pondus. har aldrig opplevd maken til trøkk fra Arne Domnerus "Antiphone Blues" hvertfald. Orgelet er utroligt.
    Der er flere detaljer, og lyden formidles på en mere lyttevenlig måte og man hører langt inn i musikken. prøv John Lee Hooker "Boom Boom", helt i starten, vanvittig detaljert. Dette kommer slet ikke frem i høyttalerne heller.
    Kan bare sige at jeg sagtens kan leve uten ekstra dac !

Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Dette ikke så mye til cybervision_, men til generell info : Jeg skal ikke rose ITunes, dumt at man ikke kan spille musikk man har kjøpt, og bilder lastet ned av ITunes er ikke støttet av SlimServer (kan dog lastes ned av et annet program da) osv osv, men, det passer mit behov.
    Jeg har nedlastet 24/96 demofiler i flac f.eks., og disse blev automatisk lagret som VLC filer da jeg har en VLC på skrivebordet.
    Disse filer kan ikke spilles i ITunes, men nu har jeg ikke elektrostater tilsluttet min pc, jeg trenger disse filer i stuen, og her spiller SB3 disse filer fint.
    I SlimServer, hvor jeg trenger de, ligger disse filer klar til bruk.
    Litt morsomt å se at We Shall Overcome med Springsteen ligger på ca. 950 kbps, 24/96 musikken ligger på 2450 kbps !
    Jeg har ingen IPod...
    SlimServer spiller flac, Wav, AIFF, Windows Media, osv osv og dekoder "on-the-fly".
    Lyden fra SB3, med sine Burr-Brown konvertere, hvordan er den ?
    Vel, jeg har ikke det store sammenliknings grunnlag, men jeg har jo en 963SA, denne har jo et godt rykte som cd spiller, flere beretter om bedre lyd enn mange av Sonys ES modeller. Min har jo Analog Devices 1955 konvertere, AD8066 opamp, Black gate kondensatorer og Xo3 clocks fra LCAudio i tillegg, men SB3 slår den ganske kraftigt.
    Via Stax hodetelefoner er dette tydeligt, bassen er mye dybere, har mer pondus. har aldrig opplevd maken til trøkk fra Arne Domnerus "Antiphone Blues" hvertfald. Orgelet er utroligt.
    Der er flere detaljer, og lyden formidles på en mere lyttevenlig måte og man hører langt inn i musikken. prøv John Lee Hooker "Boom Boom", helt i starten, vanvittig detaljert. Dette kommer slet ikke frem i høyttalerne heller.
    Kan bare sige at jeg sagtens kan leve uten ekstra dac !
    Er det snakk om en umodifisert SB3 her?

Man får jo kjøpt alskens oppgraderinger, alt fra strømforsyninger til kondensatorer..

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nesten dette blev misforstått pga ét ord, jeg skrev "den" istedet for Philips´en. SB3 er bedre enn Philips´en altså. Ja, den er original.
    Ja, oppgraderinger får du masse av, Redwine Audio og Bolder er noen av de der driver med mods. Strømforsyning er jeg ikke sikker på har den store effekt, men er jo verdt å sjekke ut siden en Mascot ikke koster mye. Jeg finder ikke linken på Sentralen til denne spesifikke model, men det kommer sikkert en dag.

Newcomer michalk sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OXO
    Sitat Opprinnelig postet av Gunnar
    Den analoge utgangen låter heller ikke verst. Jeg har modifisert min med ny OP-amp og nye kondensatorer på utgangen.
    Gunnar

Jeg vurderer ny Power til denne (har funnet en leverandør i UK som er lovpriset på Slimdevices sine egne forum). Noen som har noen erfaring med power upgrades?

Har dette noe særlig å si dersom man benytter de digitale utgangene på SB3-en? Har selv vurdert å bytte til en lineær strømforsyning, man slo det i fra meg ettersom jeg ikke benytter de analoge utgangene.

Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •