advance vs. primare

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question advance vs. primare

hei.
    jeg er i ferd med å kjøpe meg ny forsterker. og jeg har fått et veldig godt tilbud på advance acoustic monoblokker maa 705 og forforsterker mpp 205. dette kan jeg kjøpe for 10 000 og da er det satt ned fra 20 000, samlet. men dette er veldig store saker og egentlig kanskje litt for mye for mine høytalere (concept 8) jeg tenker at jeg betaler mye for wattene og kreftene noe jeg egentlgi ikke trenger så mye til mine høytalere, da vil det kanskje være bedre å kjøpe primare i21 integrert forsterker til 9000. jeg tror egentlig primare passer bedre til mine høytalere, og står mer i stil til anlegget generelt. Da er wattene ikke så mange men mye dyrer per stykk og jeg tenker at jeg vil få bedre lyd innenfor et område mine høytalere vil kunne utnytte. Likevel er det et veldig godt tilbud på monoblokkene med forforsterker og hvertfall med tanke på utbygging. min dette merket er jo ikke så kjent og markedsført i norge som primare er, og jeg lurer på om noen kan si noe om kvalitet på produktene mot hverandre og spesielt advance som jeg ikke finner så mye info om som primare. ellers takker jeg for råd og tips. Hilsen Mjanger-man!

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Halla mjanger.
    Høres ut som et kupp da. Sitter selv og vurderer primaren, men hvis du må ut med 10k for Advance settet. får du sikkert disse tilbake igjen på "second hand" markedet om du ikke blir fornøyd.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville nok gått for Advance-settet selv. Det er bra produkter, og som nevnt tidligere vil du sannsynligvis tape svært lite om du ikke blir fornøyd.

Newcomer ronnyr sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv Advance cd spiller, og det virker som et solid merke. Forsterkerene kjenner jeg ikke til, men kan ikke tenke meg de er noe dårligere. Jeg hadde helt klart gått for Advance til den prisen du har fått. Og som flere sier her, taper du nok ikke mye på dette visst du ikke skulle bli fornøyd.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    638
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mjanger
    hei.
    ..men dette er veldig store saker og egentlig kanskje litt for mye for mine høytalere (concept 8) jeg tenker at jeg betaler mye for wattene og kreftene noe jeg egentlgi ikke trenger...

Jovisst trenger du det....Og snart trenger du nye ht

Som sagt et veldig godt tilbud som du ikke vil tape på.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •