Rumperistere... Hvilke?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rumperistere... Hvilke?

Skal kjøpe rumperistere til montering i mine stress-less-stoler i kinoen. Trenger derfor gode råd, og linker til GODE og effektive ristere... Legg gjerne med en link om du har. Hva er viktig å tenke på ved montering av slike?

Alle tips mottas med takk

Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jimmbo
    Skal kjøpe rumperistere til montering i mine stress-less-stoler i kinoen. Trenger derfor gode råd, og linker til GODE og effektive ristere... Legg gjerne med en link om du har. Hva er viktig å tenke på ved montering av slike?

Alle tips mottas med takk

bruk søke motoren her på forumet, der vil du finne masse.......

men for romperister trenger du bare et stort ellement, du trenger ikkje all verden med forsterker, den trenger bare pre-out......jo størr ellement du har ( helst 15" + ) jo bedre...

går du inn på profilen til flageborg, så ser du vertfall litt om litt forskjellig( sørrelser, plassering osv )

eg ser at eg på ein eller annen måte har klart å lagge svaret inn to ganger.... sorry...

Newcomer per egil sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar og linker til tidligere tråder.

Jeg har 5 stk Stress-Less i kinoen, og lurer derfor på om noen har erfaring med å montere ristere i slike... Legger ved en link av tilnærmet samme type stol med omentrent samme type tre-ramme i bunn. Fant ikke de stolene jeg selv har, men disse har samme prinsipp i ramma. Vil det gå greit - og vil det ha noen merkbar effekt å montere i slike?

http://www.bohus.no/default.asp?page...2131&p2131_v=1

Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jimmbo
    Takk for svar og linker til tidligere tråder.

Jeg har 5 stk Stress-Less i kinoen, og lurer derfor på om noen har erfaring med å montere ristere i slike... Legger ved en link av tilnærmet samme type stol med omentrent samme type tre-ramme i bunn. Fant ikke de stolene jeg selv har, men disse har samme prinsipp i ramma. Vil det gå greit - og vil det ha noen merkbar effekt å montere i slike?

http://www.bohus.no/default.asp?page...2131&p2131_v=1
    eg troro det kanskje vil bli litt vanskelig å lage rumpe rister i en slik stol )( uten at det ser alt for j***** ut ), men det vil bli veldig vanskelig å montere den også..... eg tror det er et litt håpløst prosjket..... men alt går ann.....

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Planen var å skru risterne direkte i tre-ramma under stolen. Utseendemessig blir det ikke så halv-gærnt tror jeg. Jeg mener jo at ristere i en slik type stol vil bli relativt OK siden treramma under stolen er direkte oppheng til begge arm-lenene, og at det derfor vil gi vibrasjoner så det holder .... eller er jeg på jordet nå?

Forøvrig: Vet noen forskjellen på TST 329 og TST 429 i pris, dimensjon og ytelse? Er TST 429 den kraftigste av den typen ristere?

Til slutt: Vil TST 429 bli FOR mye i en og en stol - altså 5 stk i 5 stoler... Høres jo moro ut!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •