Trenger Hjelp til nytt anlegg - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nå var Arrayene i hus å jeg må bare få si Fy F**n! Dette spiller rått! Å bedre blir det for vær time jeg spiller på dem. anbefaler alle som ikke har hørt disse høytalerene til å selge bilen å stikke til nermeste forhandler for en demo!

Oppsettet er nå: (veldig midlertidig)

Forforsterker Hegel p2
    Effekt Primare a32
    Cd Spiller Marantz ukjent model
    Høytalerene Jbl Array 1400
    Kabler : BILTEMA!

Dette er bare ett midlertidig oppsett. Venter spendt på den nye Primare surround prossesoren.

Etter en lytte runde har jeg bestemt meg for å gå for array sub med rom koreksjon fra velodyne var kansje ikke den subben som spilte Høyest men for en lyd!.

Så forhåpenligvis ringer anlegget julen inn med full 5.1 lyd med array heile veien. Kommer da til å legge det ut på min hjemmekino

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kult!

Her blir det vel bilder?

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gz

Du får ha grattulerer med enderlig kjøp
    De høytalerene likte jeg selv også, definnitivt best på film og musikk med trøkk i.

Jeg vet jeg har nevnt det før men jeg tror det kunne vert morsomt å teste noen Midgard Oberon 6.1 på de høytalerene, jeg så du var tvilsom til dem men det er en ganske annen type forsterker enn de typisk store tunge.

husker ikke i farten hva forhandleren nermest deg heter men ganske sikkert at du kan få lånt deg et par demo modeller om du spør pent, det kan potensielt være en kjempe kombo!

Jeg hørte Array 1400 med et par store McIngt mono forsterkere selv og det ble bare bedre og bedre jo mer effekt man ga dem syns jeg, gikk fra primare innom hegel og over til Mc.

Midgardene har veldig mye effekt faktisk 600w og ja de er små som skoesker og vekker lite oppsikt helt til du spiller med dem
    De er solid laget og veier mye for å være den typen forsterker.

Om man er litt betengt over å bruke en så "billig" forsterker på såppas dyre høytalere så kan man ta en kikk på den kreasjonen Midgard skal stille ut i horten under hifi messen der. de høytallerene vil ha samme effekt trinnene.

Uansett så har du valgt vel mener nå jeg, har desverre ikke fått hørt DD18 så mye ettersom demo modellen de hadde i den nermeste butikken gikk i stykker, det lille jeg hørte var bra men ble mer inponert av Array og SVS subbene.

Lykke til videre og om du har tid hadde vi satt pris på en aldri så liten profil her inne med noen bilder av herligheten.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hadde vært morsomt å testet et par oberon forsterkere ja, men jeg forelsket meg sånn i primare lyden at jeg bare måtte ha.

bilder kommer snart, men for øyeblikket er jeg nettop flyttet så jeg har ikke fått internett tilgang enda, derfor er det også sjeldent jeg får skrevet inn på forumet.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •