Hifimesse - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 46 av 46

Tråd: Hifimesse

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Så klart det må bli messe i Oslo igjen.
    etter forifjors katastrofale plaza messe så kan jeg vel trygt si at jeg skjønner hvorfor dette alternativet døde.
    Hotell er fortsatt en dyr løsning for utstillerene.
    jeg er fortsatt for å utrede skole muligheten. I Sverige så brukte de en teknisk skole som messelokale og det fungerte visstnok utmerket.
    Det ligger så mange enorme skoler i gangavstand fra sentrum, alle disse skolene står tomme i høst og vinterferien, jeg kan ikke skjønne annet enn at dette burde kunne løses.
    Det fordrer også at det som er av importører og butikker rundt om i det ganske land tar kundene sine seriøst og stiller opp med skikkelig produktutvalg og smørblide selgere

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

jepp

Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Så klart det må bli messe i Oslo igjen.
    etter forifjors katastrofale plaza messe så kan jeg vel trygt si at jeg skjønner hvorfor dette alternativet døde.
    Hotell er fortsatt en dyr løsning for utstillerene.
    jeg er fortsatt for å utrede skole muligheten. I Sverige så brukte de en teknisk skole som messelokale og det fungerte visstnok utmerket.
    Det ligger så mange enorme skoler i gangavstand fra sentrum, alle disse skolene står tomme i høst og vinterferien, jeg kan ikke skjønne annet enn at dette burde kunne løses.
    Det fordrer også at det som er av importører og butikker rundt om i det ganske land tar kundene sine seriøst og stiller opp med skikkelig produktutvalg og smørblide selgere

Jada det er mye å velge mellom i oslo området, men når man begynner å undersøke litt mer omkring alternativene finner man også de negative sidene ved alle alternativene

Som jeg har skrevet i starten av tråden så ble det ikke noe av de planene som har vert jobbet med de siste månedene, kanskje ingen som tok det tyngre enn meg, men det skal ikke være lett å starte noe nytt og ideen er der fortsatt trass litt uventet motstand.

Plaza er som man sikkert skjønner ikke et alternativ, Priser, begrensninger og slitasje står i veien for det.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    Jada det er mye å velge mellom i oslo området, men når man begynner å undersøke litt mer omkring alternativene finner man også de negative sidene ved alle alternativene

Som jeg har skrevet i starten av tråden så ble det ikke noe av de planene som har vert jobbet med de siste månedene, kanskje ingen som tok det tyngre enn meg, men det skal ikke være lett å starte noe nytt og ideen er der fortsatt trass litt uventet motstand.

Plaza er som man sikkert skjønner ikke et alternativ, Priser, begrensninger og slitasje står i veien for det.
    Dette er jo en prosess der mange kompromisser må ingås, man får sjelden både i pose og sekk.
    Men du skal ha kudos for stå-på vilje.
    Keep up the good work mate

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper virkelig det er mulig å få til no, om ikke i år, kanskje på sikt ?

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

klabert

Det har vert helt klare indikasjoner på at dette skal være mulig, men det var tiden som ble for knapp til å få til den planen vi hadde.

Et av poengene var at dette skulle ha vert en messe for en del flere enn de som tar seg turen til Horten messa.
    Får se hva vi kan få til på sikt som det blir nevnt her :-D

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

09

Da ser det hvertfall lovende ut for 2009 når det gjelder en messe i oslo området.
    Har tatt noe lenger tid enn vi håpet på i utgangspunktet, men nå begynner brikkene å komme på plass.

: http://avforum.no/forum/generelle-pr...ml#post1034750

Ble nok ikke oslo sentrum, men får håpe det ikke er til hinder for AV glade i området. Gardermoen hadde nok noen av de best egnede lokalene og svært godt kollektivtilbud.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •