Tips til tilbehør for en NAD C730

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tips til tilbehør for en NAD C730

Hei.

Er ny her på forumet, og trenger litt hjelp. Har tilnærmet lik null kunnskap anngående det tekninske når det gjelder høyttalere og forsterkere etc.

Har en NAD C730 (PDF). har planer om å kjøpe noen finfine høyttalere, og en CD-spiller til denne recieveren, men blir litt små-forvirret av alle betegnelsene jeg kommer over.

Anlegget skal brukes på et ganske lite rom (ca 12 m2), med 3 vegger av betong og en av gips Jeg er ikke verdens mest kravstore menneske, men vil gjerne ha muligheten til å nyte min musikk, slik den skal være.

Er i hovedsak interessert i gulvstående høyttalere. Har sett på QLN Artech 6, da jeg testet disse for en stund tilbake, og likte lyden. Men vil disse fungere med forsterkeren jeg har (watt, omh, impedans.. :S) ?

Er selvfølgelig åpen (og glad), for andre forslag til høyttalere i prisklassen 3-3,5k.

CD-spiller skal jeg også ordne meg, men tregner noen tips til hva jeg bør velge. Trenger også litt tips til hva slags kabler jeg burde ordne meg (trenger ikke mer enn 3-4m).

Vil helst ikke at prisen skal overstige 5,5k for CD-spiller, kabler og høyttalere.

Tar også gledlig i mot tips til steder med grunnleggende info om dette.

På forhånd; tusen hjertlig takk for all hjelp!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    ingen som har noen tips å komme med altså?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •