Oppstart av audio miljø/klubb i Skedsmo

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Retep sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,224
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppstart av audio miljø/klubb i Skedsmo

Heisann til dere audio intr i Skedsmo området. Gjelder alle intr egentlig. Jeg er en 28år gammel mann som har drevet med hifi en stund i området rundt 20-40000 kr samlet. Ganske nylig flyttet til Skedsmo og tatt med meg min hifi intr.

Jeg har tenkt noen tanker rundt det med å starte opp et litt aktivt hifi miljø i området der jeg bor. ( Kanskje det finnst et alt, ikke vet jeg, men si ifra om det finnst ) Tankene jeg har gjort meg er at jeg ønsker å lage et miljø rundt min hobby, som sikkert flere av dere i området kan tenke seg. Et miljø som setter pris på folks egne meninger ang hifi, der vi samles og tester utstyr, deler erfaringer osv. Kanskje vi kunne samles av og til hjemme hos noen og vi kan ta med våres komponenter og kabler, mixe dem sammen for å så teste. Hjelpe hverandre med blindtester osv. Dette kan vere med på å finne ut av mulige oppgraderinger.

Det er greit å lese tester i hifi blader, men mitt intrykk er at de har meget dyre og gode anlegg som mange av oss drømmer om. Min oppfatning av desse testene er at de vil bli "feil" for oss "normale" Da mine ører ikke er de samme som dine ører, hitt lytterom er ikke det samme som ditt. Kanske vi finner ut av ting selv. Vi har alle vert vårt anlegg som vi kjenner godt og ingen andre enn oss selv vil kunne svare på om en oppgradering vil gi DEG det du er ute etter.

Kanskje vi kan komme i kontakt med importører og få prøve nyheter hjemme hos "oss" og slike ting. Jeg ser også før meg en sosial bit der vi samles og snakker om erfaringer, oppgraderinger, tweeks og intrykk om våres hifi og kan kanskje hjelpe hverandre til å få maksimalt ut av våres anlegg med tanke på høytalerplasseringer, kabel bytter ol. Kanskje vi kan besøke plasser hvor hifi lages, oppgraders ol

Alt dett er bare tanker, og har noer der ute flere tanker så kom med dem.

Jeg ønsker å komme i kontakt med personer som kan tenke seg i å vere med på noe slikt i området. Ta kontakt med meg her på forumet eller pm.

Håper det er noen flere som ønsker å gjøre litt mer ut av sin hobby og komme i kontakt med andre "live" som har samme interessen.

Ta kontakt så skaper vi og former en klubb slik VI vil.

Om denne tråden står på feil plass, så håper jeg den vil bli flyttet til rett plass av "sjefen"
    Høyttalere: Triangle Genese Quartet LE. Triangle Genese Voce, Triangle Celius ESW, Triangle Antal ESW, Triangle Khos x 4. Svs 2531 pci, svs 2039 plus, svs Pb12 plus og svs pc13 ultra
    Forsterkere: Marantz SR7010. Sherwood A965 effekttrinn.
    Kilder, pc, marantz UD7007, himedia Q10pro
    Bilde: JVC 350 Dila Dreamscreen 106'

Intermediate Retep sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,224
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation

Er jeg helt alene om hobbyen min her jeg bor? Eller er det ingen som kunne tenke seg å vere med å lage til et miljø utenfor Oslo? Kom gjerne meg innspill om hva dere synst et slikt miljø bør inneholde.
    Høyttalere: Triangle Genese Quartet LE. Triangle Genese Voce, Triangle Celius ESW, Triangle Antal ESW, Triangle Khos x 4. Svs 2531 pci, svs 2039 plus, svs Pb12 plus og svs pc13 ultra
    Forsterkere: Marantz SR7010. Sherwood A965 effekttrinn.
    Kilder, pc, marantz UD7007, himedia Q10pro
    Bilde: JVC 350 Dila Dreamscreen 106'

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •