Hvorfor kan Midgard reklamere som de gjør? - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 12 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 231
    Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dette er IKKE Antonx sin skyld! Jeg er over 30 år og kan ta egne valg - tror jeg

Jeg skal komme med en begrunnelse i tråden min snart. Ta dette i min tråd i stedet.

Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje bare man skal stenge denne tråden før det skjer noe mer skummelt. Alt har vel blitt sagt nå...

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spoonfeedme
    Kanskje bare man skal stenge denne tråden før det skjer noe mer skummelt. Alt har vel blitt sagt nå...
    Amen!!! :evil:

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Først av alt.. Spennende tråd.. :-D men med uheldig utfall, da flere har tatt vekk hjemmekinoene sine.. IKKE BRA... :evil:

Men for å gå tilbake til tråden, så vil jeg prøve å vinkle denne "saken" på en litt annen vri..
    JEG er mer interresert i fotball enn HI/Fi (ikke skyt) og da spesielt Manchester United.
    Er også rundt og leser og skriver i de forumene rundt omkring.
    Og for å si det med en gang, hadde jeg vært i ett fotball forum der f.eks Alex Ferguson, Wayne Rooney, Åge Hareide eller noen andre fotball personligheter hadde tatt seg tid til å være med å diskutere, så hadde ikke jeg blitt sur hvertfall...
    Det hadde vært utrolig stort og fantastiskt og spennende..

Så la stakkars Snickers is skrive 7000 innlegg til, og alle som trenger det, (meg inkludert) kan bare suge visdommen hans til seg...
    Og hvis du ikke liker att han skriver, så IKKE LES!!!!!!!

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spoonfeedme

Enig, og nesten ikke noe i denne tråden er relevant... eller??

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så da tar alle et dypt pust i bakken, og sier som Phoebe i Friends: "Stop this madness!!"

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Dette er IKKE Antonx sin skyld! Jeg er over 30 år og kan ta egne valg - tror jeg
    Utvilsomt!!
    Men det er vel ikke så rart at man trekker slike konklusjoner, midt oppe i denne "heksegryta" av en tråd?
    Men da får vi sikkert en velfundert forklaring i tråden din da, og godt er det...

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Antonx
    Du har ikke skrevet noe ufint så deg går bra Pnerbye. Vi skal være glad for at noen våger å svømme mot strømmen Jeg har forsøkt det i andre sammenhenger også og det er det mange som ikke liker selv om hendene ligger inntil kroppen. Vi er jo flokkdyr vet du..
    Jeg stiller meg ganske spørrende til det du skriver her. Kritikken går altså på at det er et problem at kun et fåtall produsent representanter er å finne på forumet. På samme tid snakker du varmt om å gå mot strømmen.

Jeg funderer også på dette med signaturen min. Det har vært et ønske fra medlemmer og admin at dette skal stå der. Du mener imidlertid at det ikke bør komme frem hvor jeg faktisk jobber, eller er det det at teksten er klikkbar som plager deg? Hvem vil tjene på at folk som ikke vet hva Midgard Audio er må gå via google?

Hvordan vil du tjene på at det ikke er en link i min signatur?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har i allefall ikke snakket er ord om akto. Kan jo tenke meg årsaken men jeg har i allefall ikke fått med meg noen diskusjon om Akto forhold til Isen.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Jeg stiller meg ganske spørrende til det du skriver her. Kritikken går altså på at det er et problem at kun et fåtall produsent representanter er å finne på forumet. På samme tid snakker du varmt om å gå mot strømmen.

Jeg funderer også på dette med signaturen min. Det har vært et ønske fra medlemmer og admin at dette skal stå der. Du mener imidlertid at det ikke bør komme frem hvor jeg faktisk jobber, eller er det det at teksten er klikkbar som plager deg? Hvem vil tjene på at folk som ikke vet hva Midgard Audio er må gå via google?

Jeg synes ikke dette er en diskusjon du trenger å ta videre, her er det jo tydelig at din representasjon er ihht regelverket, også signaturen. Her er det ryddigere at du overlater diskusjonen til undertegnede og forumet for øvrig.

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto

Jeg skal komme med en begrunnelse i tråden min snart. Ta dette i min tråd i stedet.
    hmmm...de som har møtt deg Akto vet at du er en usedvanlig høflig mann, men å frita herr antonx for "æren" :roll: her synes jeg blir litt snodig...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Det var mest en digresjon. Det er ikke noen skjult agenda bak den

Jeg har jo sagt det mange ganger, og skulle være lett å forstå hva jeg sikter angående linken. Og ja du har jo skjønt det.
    Tror det er få som trenger å google for å finne ut hva Midgard er..
    Forresten finnes et sted mellom sort og hvit. Jeg er et sted i midten.

Denne tråden har blitt lang men jeg må jo hele tiden svare på missforståelser. Hva jeg mener skrev jeg tydelig litt lengre oppe. Startinnlegget burde kanskje vært skrevet anderledes.

Dette skrev jeg tidligere;

Det jeg synes hadde vært idealsituasjonen er at alle produsenter hadde deltatt åpenlyst med bransjetilknytningen uten link til hjemmeside men at de hadde moderert mengden av deltakelse. Det skal vel være hovedsaklig for brukere? Å starte en tråd om deres egne produkter burde ikke tilllates men å svare på tråder om deres egne produkter hadde vært svært nyttig. Fidelitys guttas deltakelse på sentralen er et eksemplarisk eksempel.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med å opprette en "opsjon" på minhjemmekino der man kan poste bilder av kinoer og testoppsett for skribenter, forretninger osv. Det finnes jo en del forretninger rundt omkring jeg aldri har sett, og bilder fra disse rommene hadde vært kult å se. Det virker også som om det er en del som ønsker å se bilder av kinoene til blant andre Gorm og Jørn, og da er det jo bare å få dem ut på en slik plass uten mulighet for å stemme.
    Det var en veldig flott idè Snickers

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Nå tror jeg vi lar Aktos valg av sletting av sin profil være noe vi diskuterer i Aktos egen tråd slik han har forespurt... Denne tråden har vel egentlig også utspilt sin rolle, og det er veldig viktig at den ikke utvikler seg i konflikterende retning...

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Rimelig off-topic, men jeg velger å svare likevel. Nå har jeg vel gjort rede for hvorfor jeg fjernet meg fra "minHjemmekino" ved flere anledninger, så at du trekker konklusjoner som går på tvers av det, kan ikke skyldes annet enn at du ikke følger med?

At vi prioriterer forskjellig når det gjelder forsterkere, betyr ikke at hverken du eller jeg sitter på noen fasit. Jeg føler meg i hvert fall trygg på de valgene jeg har gjort, for de er gjort på bakgrunn av testing i egen hjemmekino, med mitt "idealbilde" som mål. :-D
    Ja jeg vet det ble ganske off-topic og burde således kanskje advart på forhånd.
    Hvilke grunner du hadde for å fjerne din flotte kino fra minhjemmekino.no vet jeg ikke Gorm, tror ikke jeg orker å lese gjennom din ørten sider lange kinotråd for å finne ut av det heller

Legg merke til at jeg ikke la frem mine tankeprosjekter som fakta, men bare sa at dere som bidrar her inne og som også skriver for diverse magasiner på en måte sitter veldig utsatt til.
    Jeg prøvde bare å påpeke hvor lett dere kan bli satt i bås.

Intermediate Private Ryan sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up Hang-around!

EDIT: slettet, dette innlegget er uakseptabelt, Private Ryan, og dette er ikke det første jeg har sett fra deg i det siste som ikke er holdbart. Du har PM.

Intermediate HenningHG sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    606
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tanken på at Snickers-is og andre med tilknyttning skulle begrense sin deltagelse. Ser jeg på som stort tap av resusser som kommer forumet og deres deltakker tilgode. Dette behovet som noen har for et regel velde, i frykt for at noen skulle finne på å missbruke forumet. Er litt trist for å være ærlig. Men nordmen genrelle tiltro til at andre kan opptre rydig er ganske dårlig. At forum deltakkere som jobber i brangsjen ikke kan være "brukere" aka. entusiaster hadde vært ganske synd! for hvordan kunne de da vist hva vi ville ha. Hvis de ikke hadde interesse av det selv?

Det er mitt synspunkt på saken. Og hvis jeg for foreslå? så foreslår jeg at denne tråden stengens. jeg synes det ikke kommer noe serlig fruktbart ut av den lenger.

Active Wintermute sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Thread of death..." ;-), nåja, forsåvidt godt å se at usenet-ånden fortsatt lever på nettet

Jeg har lest hele denne tråden - (bare det sier vel noe om at det er på tide å heller skaffe seg en hobby eller to i tillegg) - men det som slår meg er at dette blir veldig sort-hvitt.

Jeg setter definitivt stor pris på Snickers & alle andre "profesjonelles" kunnskap og bidrag her på forumet!

Samtidig er prinsippdiskusjonen om habilitet viktig - og den avfeies etter min mening alt for lett (og småsutrende) av flere av "proffene" og andre i denne tråden.

Forslag; opprett en ny tråd - der dette (habilitet/PR/troverdighet) kan diskuteres på generelt grunnlag. Den tråden blir antagelig drepende kjedelig - men allikevel...

For the record 1: Jeg har aldri oppfattet Snickers innlegg/eventuelle "midgard-koblinger" som noen snikreklame / inhabilitet

For the record 2: Jeg har ingen tilknytning til hverken trådstarter, eller noen av "proffene" på forumet

For the record 3: Let's all get a life...

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Slinger
    Så du synes det er greit at konstruktøren kommer med slike utsagn?
    Opphavet vil fortsatt være Snickers,for det er han som har lagt det ut.
    Hvorfor tok du uttalelsen ut av sin kontekst? Da gir det jo ikke leserne av denne tråden noe inntrykk av hva innlegget egentlig var for noe, men det var kanskje heller ikke meningen?

Sitat Opprinnelig postet av Slinger
    Det er fullt mulig for ham å konstruere opp disse utsagnene selv og late som om det er en annen person han siterer.
    (i reklameøyemed er alt lov?)
    Mulig er det, men lov er det ikke. Jeg har faktisk vært på etablererkurs i regi Innovasjon Norge der en gjøk fra ett eller annet datafirma skulle lære oss markedsføring. Han hadde massevis av "fornøyde kunder" og ramset opp fra sin egen hjemmeside mens han la til "Hun eksisterer ikke", "Det er onkelen min", "Han eksisterer heller ikke".

Jeg satt vel med et inntrykk av at de som hadde leid inn fyren var litt misfornøyd etter denne presentasjonen, og poengterte at han hadde stått og lært bort ulovligheter.

Active Sizedoesmatter sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her snakker vi "ISTID3"