Hvorfor kan Midgard reklamere som de gjør? - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 12 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 231
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ja, vi har det i utviklingsplanen, en mulighet for å velge å ikke motta karakter... Mulig vi skal få laget en egen seksjon for "bransepresentasjoner"...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av EirikBækken
    Nå har jeg lest igjennom denne tråden(puh) og sitter igjen med følgende inntrykk og kommentarer som jeg vil dele.

- Jeg har aldri sett Snickers- Is rakke ned på andre produkter.
    - Jeg har ikke sett innlegg hvor det virker som han holder tilbake intusiaisme for andre produkter, i fare for å sette sitt eget i et dårlig lys.
    - Allle innlegg virker objektive.

Det er også jeg enig i. Har ikke sett mange som har ment noen annet

-Signaturen hans kunngjør ganske VELDIG tydelig hvor han står, så snikreklame er jo nærmest håpløst.

Det var ikke noe godt ord å bruke og tar selvkritikk på det. Men han har en link til hjemmesiden sin. Den er unødvendig for å fortelle bransjetilhørigheten og er en form for reklame

Men jeg synes også at det er tøft gjort av Antonx å bringe nettopp dette teamet opp, da han var fullt klar over at han kunne bli "lynsjet", noe han nærmest har blitt også.

Ja de holder vekk kritikere. Ikke våg å kritiser mannen jeg ser opp til. Og ja var klar over at å kritisere "vennegjengen" er som å stikke fingeren i vepsebolet. Om noen dager fingeren like fin Men å høre kommentarer som sjalusi og jantelov liker jeg dårlig da det er total skivebom.
    ...

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Hva med å opprette en "opsjon" på minhjemmekino der man kan poste bilder av kinoer og testoppsett for skribenter, forretninger osv. Det finnes jo en del forretninger rundt omkring jeg aldri har sett, og bilder fra disse rommene hadde vært kult å se. Det virker også som om det er en del som ønsker å se bilder av kinoene til blant andre Gorm og Jørn, og da er det jo bare å få dem ut på en slik plass uten mulighet for å stemme.
    Det var en god ide. Da er min kino fjernet i påvente på en slik mulighet.

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Det var en god ide. Da er min kino fjernet i påvente på en slik mulighet.
    Har du tatt stilling til hva det blir av tråden din nå? Det blir spennende å se hva vi får i gang av endringer presentasjonsmessig. håper dette blir fulgt opp skikkelig.

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Antonx
    ...Ja de holder vekk kritikere....
    Jeg må da få lov til å være uenig med deg uten at det ligger noen stor konspirasjon bak. Når mange er uenige med deg så er ikke dette nødvendigvis en sammensvergelse med skjult agenda. Det kan jo være at du rett og slett er litt mot strømmen?

Jeg har og lest at bare død fisk følger strømmen! Hehe...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av santa claus
    Hvorfor skal Snickers-Is få kritikk for noe andre IKKE gjør??

Nå har jo Lygren sagt det sikkert 29 ganger at det han gjør er lov!
    Hvem mener det?

At det er innenfor regelverket er vel opplagt da Snickers-is har vært her veldig lenge. Snickers-is har fått mange tilsnakk på HS fra Høvdingen så han vet nok godt hvor grensen går.

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du verden. Åtte sider på en dag, det er respektabelt.

Har ikke lest hele tråden, men annonsene rundt forbi har han vel betalt for, og når det gjelder forumdeltakelse har jeg ikke noen gang sett han fremheve sine produkter fremfor andre, til og med når han har hatt full mulighet til det.

Ikke kjenner jeg Snickers-is, og ikke har jeg kjøpt noe av det han produserer, så jeg må vel kunne sies å være ganske nøytral her.

SVS-grunnleggerne er aktive på forum rundt forbi, og så vidt jeg har sett går ikke de av veien for å skryte av produktene sine på sedvanlig vis. Og jeg har ikke noe imot det heller.

Men for å unngå misforståelser, kan jeg være enig i (dersom noen har foreslått det, og det regner jeg med) at Snickers-is kanskje burde hatt "Midgard produsent representant" eller lignende i profilen sin.

[endret] Men det står jo tydelig i signaturen hans ser jeg nå, så da faller det egentlig bort as far as I'm concerned. [/endret]

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvem mener det?

At det er innenfor regelverket er vel opplagt da Snickers-is har vært her veldig lenge. Snickers-is har fått mange tilsnakk på HS fra Høvdingen så han vet nok godt hvor grensen går.

har egentlig sagt meg uvillig til å kommentere dette ( post 5 eller noe slikt )
    Men kan du komme med 1 eksempel der han reklamerer?? eller 1 post der han snakker negativt om konkurrenten i håp om mer salg?? eller noe som tydelig er "snikreklame"?? bare gi meg noe så jeg kan se det også jeg har surfet på forumet i 2 år snart ( ikke se på når jeg ble medlem ) og har ALDRI tenkt på det du nevner, hvor er det jeg ikke henger med???

Om det er signaturen da driver jo mange med "snikreklame" da

Jeg blir litt frustrert, jeg skjønner ikke hva som er "motivet" om du har noe konkret så vil jeg se det

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pnerbye
    Jeg må da få lov til å være uenig med deg uten at det ligger noen stor konspirasjon bak. Når mange er uenige med deg så er ikke dette nødvendigvis en sammensvergelse med skjult agenda. Det kan jo være at du rett og slett er litt mot strømmen?

Jeg har og lest at bare død fisk følger strømmen! Hehe...
    Du har ikke skrevet noe ufint så deg går bra Pnerbye. Vi skal være glad for at noen våger å svømme mot strømmen Jeg har forsøkt det i andre sammenhenger også og det er det mange som ikke liker selv om hendene ligger inntil kroppen. Vi er jo flokkdyr vet du..

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    har egentlig sagt meg uvillig til å kommentere dette ( post 5 eller noe slikt )
    Men kan du komme med 1 eksempel der han reklamerer?? eller 1 post der han snakker negativt om konkurrenten i håp om mer salg?? eller noe som tydelig er "snikreklame"?? bare gi meg noe så jeg kan se det også jeg har surfet på forumet i 2 år snart ( ikke se på når jeg ble medlem ) og har ALDRI tenkt på det du nevner, hvor er det jeg ikke henger med???

Om det er signaturen da driver jo mange med "snikreklame" da

Jeg blir litt frustrert, jeg skjønner ikke hva som er "motivet" om du har noe konkret så vil jeg se det
    Du missforstår, men dette har jeg svart på før. Les litt lengre opp i tråden.

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok, prøver å lese alt men er ikke lett Uansett så var det tydeligvis bra å få rensket opp litt her, jeg skjønner ikke noe av dette men sikkert noen andre som har fått utbytte...

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Svantekiller
    ...Uansett så var det tydeligvis bra å få rensket opp litt her...
    Her renskes deg så mye at presentasjoner forsvinner fra minHjemmekino. Denne tråden bærer galt av sted. :?

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At det er innenfor regelverket er vel opplagt da Snickers-is har vært her veldig lenge.
    ...men hvis alle er enige om at IS'en har holdt seg innenfor regelverket; hva er da vitsen med å tvære ut dette vissvasset mer enn det som allerede er gjort??? :shock: :?

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan dere ikke rimelig raskt komme til en konklusjon. Akkurat nå minner hele denne tråden om diskusjonen omkring dobbel NRK-avgift eller ei....

Dette trekkes med andre ord ut i langdrag - og dét ganske unødvendig.

Om enkelte aktører i "min hjemmekino" får deler av utstyret delvis finansiert via lavere innkjøpspriser og/eller skattefordeler spiller liten rolle. De er likevel til bilde- og lydmessig inspirasjon for alle oss andre her på forumet.

Derfor ønsker jeg at de aktører som i det siste har fjernet seg fra "min hjemmekino" peller seg på plass snarest mulig... ;-)

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Her renskes deg så mye at presentasjoner forsvinner fra minHjemmekino. Denne tråden bærer galt av sted. :?
    Det kan man med trygghet si, Tiger! Dette er IKKE bra...:cry:

Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

jeg vet, det er derfor jeg prøver å finne ut hva som er poenget her??? JEG skjønner ikke en dritt og når jeg prøver å finne det ut..

Kan ikke noen fortelle meg da mulig jeg er dum men det er ikke så mye fornuftig.

Min følelse er at de som "kjenner" Snickers forsvarer han fordi de har lest mange av de 7000 innleggene mens de som kun har sett overflaten beskylder de for å beskytte en venn... jeg er og det eneste som har skjedd er at den råeste kinoen jeg har besøkt har forsvunnet...

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Har du fjernet kinoen din, Akto... Jaja, det synes jeg var VELDIG unødvendig, spesielt ettersom det ikke kommer til å komme en slik mulighet (uten karakterer) helt med det første. Folk må kunne holde hodet kaldt selv om det diskuteres denne type temaer da... Jaja, jeg får ikke reversert det, Akto, har du slettet den er den faktisk borte, sammen med de mange hundre tilbakemeldingene og ikke minst stemmene til folk... Det er uansett ditt valg, men hvis du har tatt det på bakgrunn av denne tråden og det faktum at vi har en utviklingsplan som inneholder en mulighet for å velge å ikke motta karakterer stiller jeg meg bare spørrende..........

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå skjønner ikke jeg heller

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    Det kan man med trygghet si, Tiger! Dette er IKKE bra...:cry:
    Må bare stemme i her.
    At utfallet til Antonx skulle få slike konsekvenser, hadde jeg aldri trodd. Tragisk, rett og slett!

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Har du fjernet kinoen din, Akto... Jaja, det synes jeg var VELDIG unødvendig, spesielt ettersom det ikke kommer til å komme en slik mulighet (uten karakterer) helt med det første. Folk må kunne holde hodet kaldt selv om det diskuteres denne type temaer da... Jaja, jeg får ikke reversert det, Akto, har du slettet den er den faktisk borte, sammen med de mange hundre tilbakemeldingene og ikke minst stemmene til folk... Det er uansett ditt valg, men hvis du har tatt det på bakgrunn av denne tråden og det faktum at vi har en utviklingsplan som inneholder en mulighet for å velge å ikke motta karakterer stiller jeg meg bare spørrende..........
    Jeg synes også det er trist at man må fjerne presentasjonene, men når man ser på utviklingen av denne tråden så er jeg forsåvidt ikke overrasket over at dette blir konsekvensene...:?

Side 8 av 12 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •