Hvorfor kan Midgard reklamere som de gjør? - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 12 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 231
    Intermediate Private Ryan sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Post Til dere som eier forumet!! tror ihvertfall!!

Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Det kan sikkert Antonx utdype selv hvis han føler for det. Han mer enn antyder at Snickers opptrer som en tvilsom profittjeger og bedriver "høyst kritikkverdig snikreklame".

Leser man litt mellom linjene sitter det her en misunnelig stakkar hvis aganda er å dra andre ned i søla på falsk grunnlag ved å utnytte janteloven til fulle.
    Hvis vedkommende ikke lever av å selge av/hifi, hvordan kan du argumentere på en slik latterlig måte?, alt for mange av dere "guruer" angriper alle som stiller spørsmålstegn ved produsenter/forhandlere/distributører etc, dere vandrer inn og ut av hjemmene til hverandre og forsvarer hverandre som om at det ikke var lov å stille spørsmålstegn ved forumets regler.

For ikke å glemme at enkelte av dere er "site administratorer" som er like objektive som dommerne i mafia filmer, hvis det ikker er lov å stille spørmålstegn ved enkelte som opererer her på forumet så kan vi ønske stalin, hitler og alle andre diktatoriske menn velkommen, slipp sensuren fri før vi sier noe dumt!!!

Sitat Opprinnelig postet av vegarron
    Går vel en del på misunnelser her vel.. Snickers is er den mest kunnskapsrike personen innen hifi jeg har møtt.. Han er så engasjert å flink til å forklare å hjelper jo andre. Mannen kan da vel få igjen litt "gratis" reklame da.. Stå på isen
    Hvorfor skal Antonx's være misunnelig?, er det det eneste argumentet motparten kan komme med, personlig så gir jeg faan i hvor mye tid og penger dere andre bruker på AV, for min del er det et krydder i hverdagen, ikke hverdagen! Alikevell så håper jeg at alle har nytte av forumet og at det kan gi kunnskap og glede, men enkelte av "gammelgutta" burde skjerpet seg og
    og holdt seg for gode til å angripe alle mann alle hver gang noen stiller spørsmålstegn ved bruken av forumet jmf reglene her!!

Tror heller ikke at de som spiller på flere strenger her blir lei seg om det skulle "dryppe" litt gull på de som følge av aktiviteten her
    Nå blir jeg sikkert dømt for konspirasjonsteorier og mordet på Kennedy!!:-D

mine meninger har ingen ting med snickers å gjøre, men måten enkelte angriper debatanter på uten å argumentere mot eller for, men henvise til sjalusi og janteloven!!

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det meste er vel egentlig blitt sagt nå... Jeg ser heller ikke noe problem med måten `isen opptrer på her inne, så jeg sier meg uenig med Antonx som sef får lov å ha sin mening. Som det allerede er nevnt var Snickers aktiv her før Midgaard var noe tema. Betyr det at han ikke kan fortsette å bruke forumet når han bestemte seg for å realisere noe som helt sikkert har vært en drøm? Noen ville uansett funnet ut før eller siden at han utvikler produktet, og da er det urealistisk at det aldri ville blitt diskutert.
    Det har vært andre som har prøvd seg med snikreklame og det blir ikke godt motatt her. Husker f.eks det var noen for en tid tilbake som prøvde å lokke med en gratis cd eller noe slikt mot at man svarte på noe spm på en annen nettside. Når en bruker, som tilsynelatende er en privatperson, har 2 innlegg og skryter hemningsløst av et produkt gjennomskues det ganske fort.

Når Snickers-is er et vandrende hifi-leksikon og mer enn gjerne deler sine kunskaper med resten av oss (selv om man til tider må knaske en paracet eller to etter å ha pløyd gjennom de mest tekniske utredningene )
    , ser jeg ikke noe problem i at han også kan få litt omtale rundt sine produkter. At små, norsker firmaer kan få en sjanse på markedet er bare flott

Konspirasjonsteori: Antonx og Snickers-is er samme person som nå har fått til tidenes PR-stunt....

Newcomer Donald sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Antonx
    At det ble såpass mye rabalder trodde jeg ikke. Er ikke bare bare å kritiserer den mest populære i klassen:|

Jeg ser ikke noe mere poeng i å ta imot flere snøballer. Jeg har ytret min menig og ser at de fleste er uenig (eller ikke ser at dette faktisk promoterer er merke i stor grad). Legger meg ikke flat for kritikken men er de fleste uenig så er jo saken grei, ikke sant?

Morsom endring av tittelen Det er lov å reklamere.

Setter punktum for min del.
    Det tror jeg er like greit. Så mye som du skriver om ProAc så skulle en tro at du eide fabrikken..

Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg vil bare si at jeg er helt enig.

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Konspirasjonsteori: Antonx og Snickers-is er samme person som nå har fått til tidenes PR-stunt....

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Donald
    Det tror jeg er like greit. Så mye som du skriver om ProAc så skulle en tro at du eide fabrikken..
    Snart får jeg D100 gratis

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For ikke å glemme at enkelte av dere er "site administratorer" som er like objektive som dommerne i mafia filmer, hvis det ikker er lov å stille spørmålstegn ved enkelte som opererer her på forumet så kan vi ønske stalin, hitler og alle andre diktatoriske menn velkommen, slipp sensuren fri før vi sier noe dumt!!!
    Regner med du mener "site moderatorer" ? I så tilfelle setter vi pris på å bli kontaktet direkte (de det gjelder).

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Men kanskje det også vil være en bedre spiller, en spiller nærmere det vi vil ha, som ser ut slik vi vil ha den? Jeg ser ikke hvorfor dette skal være negativt.
    Nei, og jeg sier det ikke er negativt for all del. og, ja det kan nok bli en bedre spiller ved at fansen/produktgruppen kan være med på å designe spilleren slik de vil ha den. Slik jeg ser det burde flere gjort det slik at vi får de produktene vi forbrukere vil ha! Jeg ser uansett på det som PR, enten den er ment med "baktanker" eller ei =)

Og det er derfor jeg sa i starten av mitt innlegg at balansen er veldig hårfin :]

Newcomer Sevald sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan vel sies at politiske eksperter på tv er som regel medlem av et elle anna parti. Uten at noen reagere på det. Alle må få ha sine meininger. Men slapp nå litt av og nyt det nye hifi året:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Dersom du mener det er slik på AVforum, er det litt synd. Du kan gjerne ta det videre med moderatorer eller Admin, så er det mulig det eventuelt kan rettes på.
    Trodde dette var et viden kjent problem, at folk bjeffer høyt når noen ymter seg frempå med sin mening. Tenker ikke spesifikt på denne tråden, men kan sikkert begynne å tipse deg om det Ak når jeg ser det. Er bare sånne småting hele veien, men av og til så synes jeg det går over grensen.

Sitat Opprinnelig postet av A|ex
    Jeg vil påstå at det opprinnelige innlegget til Antonx langt på vei antydet et faktum snarere enn å stille et spørsmål. Det synes i det minste hevet over enhver tvil at måten man har stilt "spørsmålet" på kunne blitt gjort på en mer ydmyk måte, noe som sannsynligvis ville bidratt til en mindre oppildnet og mer nyansert debatt.
    Jeg slettet jo den posten 5 minutter etter jeg skrev den, og jeg og Gorm tror jeg hadde en forståelse av hva vi mente, så vi var vel enige. Så bare glem det der A|ex.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trodde dette var et viden kjent problem, at folk bjeffer høyt når noen ymter seg frempå med sin mening. Tenker ikke spesifikt på denne tråden, men kan sikkert begynne å tipse deg om det Ak når jeg ser det. Er bare sånne småting hele veien, men av og til så synes jeg det går over grensen.
    Dersom noen kommentarer er over grensen er det bare å gi beskjed. Eventuelt rapportere inlegget og skrive en forklaring.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må til en viss grad støtte trådstarter i denne tråden.
    Jeg føler nok at Snickers bedriver egenreklame i veldig stor grad her på forumet.
    Så kritikken er velberettiget.

Men samtidig er det opp til moderatorene å velge hva som skal godtas av egenreklame på forumet.

Jeg kan trekke frem et raskt eksempel på det som jeg oppfatter som snikreklame fra Snikers i Midgard tråden.

(Det var en som kom bort til meg på Horten-messa og fortalte at han hadde OPPGRADERT fra JC1 til Oberon 6.1 på sine ProAc D100. Han var tydelig vis sterkt uenig med deg, men han har jo høyttalerne som er en del mer effekthungrige også.

Jeg jobber som utviklingssjef i Midgard Audio AS )

Her disser han JC1 til fordel for Midgard blokkene.
    Han er forøvrig flink til å bake egenreklamen inn i bomull.

Så hva sier dere om et slikt utsagn?

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Edit; glem det, jeg tror jeg skjønte innlegget til slutt

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Slinger
    Jeg kan trekke frem et raskt eksempel på det som jeg oppfatter som snikreklame fra Snikers i Midgard tråden.

(Det var en som kom bort til meg på Horten-messa og fortalte at han hadde OPPGRADERT fra JC1 til Oberon 6.1 på sine ProAc D100. Han var tydelig vis sterkt uenig med deg, men han har jo høyttalerne som er en del mer effekthungrige også.

Jeg jobber som utviklingssjef i Midgard Audio AS )

Her disser han JC1 til fordel for Midgard blokkene.
    Han er forøvrig flink til å bake egenreklamen inn i bomull.

Så hva sier dere om et slikt utsagn?
    Punkt 1: Det er ikke snikreklame så lenge Snickers-is er så krystallklar som han er på hvem han er og hva han representerer. En viss reklamefaktor er det, men den er på ingen måte snikende, for å si det slik.

Punkt 2: I sitatet ditt siterer Snickers-is en uttalelse fra en annen person. Sitatet er åpenbart fordelaktig for Midgard Audio, men det er like fullt et sitat, og kan dermed ikke tillegges Snickers-is som opphav. Dessuten oppfatter jeg Snickers-is' uttalelse som nyansert i den grad at han nyanserer i forhold til matching med høyttalere. Dette er en velkjent faktor når man skal sette sammen et anlegg, og Snickers-is tar her implisitt høyde for dette.

Punkt 3: Her vil jeg gjengi noe jeg skrev i et annet forum, ganske enkelt fordi det er så lett å "ta" de utstyrsrepresentantene som står åpent fram:
    Det som er interessant er at bransjeaktører på forumet kan grupperes slik:

1. Bransjeaktører som oppgir det i signatur eller lignende.
    2. Bransjeaktører som ikke oppgir det, men som "alle" vet om likevel.
    3. Bransjeaktører som ikke oppgir det, og som ingen vet hvem er.
    (4. Kunder som ikke er profesjonelle, men som er merketro eller forhandlertro i en slik grad at de får spesialrabatter på produkter eller hos spesielle forhandlere og derfor har tette bånd til spesielle bransjeaktører.)

Det er ganske spennende at uansett regelverk, så får vi aldri tak i dem i kategori 3 og de i kategori 4 vil uansett falle utenfor bransjeregelverket. De i kategori 1 og 2 vil uansett få kritikk for sine interesser i utstyret de forhandler og dermed beskyldes for å ha en agenda bak sine meninger.

Og likevel vil vanlige forumbrukere og de fra kategori 3 og 4 over stille på lik linje i forumet. Det interessante er at i den grad det finnes skjulte agendaer, så er disse betydelig MER skjult for kategori 3 og 4 enn for kategori 1 og 2 over. Det er kanskje et tankekors når man velger hvilke meninger man tar med størst spader med salt. Jeg for min del tar alle argumenter og meninger for det de er, og tenker ikke så mye over hvem som står bak, for jeg opplever ofte at en som har brukt mange penger på et produkt kan være vel så positiv i sin omtale av produktet som det de profesjonelle bransjeaktørene er. Man skal ha en sunn skepsis overfor alle meninger som fremsettes, ikke bare dem som kommer fra åpent kjente bransjeaktører.
    For ordens skyld: Jeg kjenner Snickers-is godt. Jeg ble kjent med ham gjennom AVforum, lenge før han ble profesjonell bransjeaktør. Vi har jobbet sammen på DIY-prosjektet "BEL". Jeg har selv Midgard Oberon 6.1-blokker i anlegget mitt, kjøpt inn fordi jeg oppfatter dem som nøytrale og med en evne til å drive det meste av høyttalere, noe som er viktig når jeg tester utstyr. Jeg skriver sporadisk for bladet Hjemmekino, men kommer aldri til å teste Midgard Audio-utstyr for bladet, siden jeg mener jeg helt sikkert vil være inhabil, samme hvor nøytral jeg forsøker å være. Når dette er sagt: Det er Snickers-is' entusiasme for hifi som har gjort at han har valgt dette som sitt yrke. Det står det respekt av. Han har også en meget rett fram og ærlig tilnærming til det han hører og mener. Jeg har aldri opplevd det han sier som "snikete". Det er klart han som yrkesperson har en agenda, men skjult er den ikke.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Punkt 1: Det er ikke snikFor ordens skyld: Jeg kjenner Snickers-is godt. Jeg ble kjent med ham gjennom AVforum, lenge før han ble profesjonell bransjeaktør. Vi har jobbet sammen på DIY-prosjektet "BEL". Jeg har selv Midgard Oberon 6.1-blokker i anlegget mitt. Jeg skriver sporadisk for bladet Hjemmekino, men kommer aldri til å teste Midgard Audio-utstyr for bladet, siden jeg mener jeg helt sikkert vil være inhabil, samme hvor nøytral jeg forsøker å være. Når dette er sagt: Det er Snickers-is' entusiasme for hifi som har gjort at han har valgt dette som sitt yrke. Det står det respekt av. Han har også en meget rett fram og ærlig tilnærming til det han hører og mener. Jeg har aldri opplevd det han sier som "snikete". Det er klart han som yrkesperson har en agenda, men skjult er den ikke.
    Jeg kunne godt å ha unnlatt å kalle det snikreklame. Jeg mente ikke bevisst snikreklame men er klar reklamerende effekt er det etter mitt syn.

Førøvrig merker jeg godt endel årsaker til peppret; Snickers-is har mange venner, inkludert moderatoerer. Da blir det mye "beskytte vennen min" innlegg. At motreaksjonene er såpass sterke tyder på at Snicers-is er veldig høyt aktet her inne og at kritikk ikke er ønsket. Men det forsterker jo faktisk at det er grunnlag for skepsis.
    Rart at ingen bemerker tittelen som har blitt endret. Ikke at den har blitt endret, det er helt greit, men betydningen er ganske klar.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Punkt 1: Det er ikke snik reklame så lenge Snickers-is er så krystallklar som han er på hvem han er og hva han representerer. En viss reklamefaktor er det, men den er på ingen måte snikende, for å si det slik.

Punkt 2: I sitatet ditt siterer Snickers-is en uttalelse fra en annen person. Sitatet er åpenbart fordelaktig for Midgard Audio, men det er like fullt et sitat, og kan dermed ikke tillegges Snickers-is som opphav.
    Så du synes det er greit at konstruktøren kommer med slike utsagn?
    Opphavet vil fortsatt være Snickers,for det er han som har lagt det ut.

Det er fullt mulig for ham å konstruere opp disse utsagnene selv og late som om det er en annen person han siterer.
    (i reklameøyemed er alt lov?)

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Antonx
    Jeg kunne godt å ha unnlatt å kalle det snikreklame. Jeg mente ikke bevisst snikreklame men er klar reklamerende effekt er det etter mitt syn.

Førøvrig merker jeg godt endel årsaker til peppret; Snickers-is har mange venner, inkludert moderatoerer. Da blir det mye "beskytte vennen min" innlegg. At motreaksjonene er såpass sterke tyder på at Snicers-is er veldig høyt aktet her inne og at kritikk ikke er ønsket. Men det forsterker jo faktisk at det er grunnlag for skepsis.
    Rart at ingen bemerker tittelen som har blitt endret. Ikke at den har blitt endret, det er helt greit, men betydningen er ganske klar.
    Uten å lage noen store konspirasjonsteorier, så er det jo et tankekors at flere av moderatorene kjenner Snickers, tar han i forsvar OG bruker hans produkter.
    Gidder ikke å mene noe om denne koblingen, men kan godt skjønne at folk lurer.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Antonx: Svaret mitt var ikke til deg denne gangen. Slinger er den som denne gangen bruker ordet "snikreklame".

Klart Snickers-is har mange venner på forumet. Han har vært her siden tidenes morgen (i AVForumtidsregning) og lenge før han ble profesjonell. Moderatorene er rekruttert blant de eldste forummedlemmene og følgelig kjenner vi Snickers-is godt. Slike ting kan ikke fjernes igjen, og er helt klart en premissgiver for hvordan forumet fungerer.

Likevel synes jeg at Snickers-is stort sett formulerer seg balansert og konsentrerer seg om egne produkter. Jeg ser sjelden at han sammenligner direkte med konkurrerende produkter uten at noen spør om det, og selv da synes jeg han formulerer seg på en balansert og troverdig måte. Han er glad i egne produkter, ingen tvil om det, men som entusiast vet jeg at han ikke ville kunne selge produkter han ikke ærlig mente var virkelig gode.

Når det gjelder motangrepene synes jeg IKKE de er nyanserte og balanserte. De virker som de er ute etter å ta noen, ikke for å debattere et generelt tema om reglene for bransjeaktører og hvordan de praktiseres.

Vi har hatt lignende debatter tidligere, både om Projectiondesign og SVS, for å nevne et par. Konklusjonen har alltid vært at dersom man følger forumreglene så fungerer det bra, og brudd på reglene håndteres når de oppdages. Snickers-is følger som bransjeaktør disse reglene godt, noe som også bekreftes av forum-admin.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...du skal slippe å lage konspirasjonsteorier, fordi "konspirasjonen" er et faktum. Snickers-is er jo en aktiv branserepresentant, har full tilgang til å promotere sine produkter på forumet og mot de brukere som måtte stille seg villig (moderatorene er tydeligvis spesielt laglig i så måte) og da er selvsagt produktplassering hos personer med høy kredibilitet på forumet et veldig godt verktøy.

Dette er som kjent et entusiastforum, og vi er alle veldig opptatt av å kunne få tilgang til og mulighet for å teste de grommeste produktene. De av oss som har brukt hundre- og tusenvis av timer her på forumet får jo ved dette en større grad av kjennskap og kunnskap til AV, og ikke minst blir vår tilstedeværelse mer tydelig for nettstedets lesere for øvrig. At en ved dette da kan bli kontaktet av produsenter for både testing og utprøving av produkter er jo bare midt i blinken. Det er til gagn for den enkelte, aktive bruker (som jo på sin side gir masse til forumets øvrige brukere ved å dele av sin erfaring), produsenten og ikke minst AVforum som får mer motiverte brukere.

Samtidig går det selvsagt klare grenser for hva en kan tillate at våre brukere utsettes for av markedsføring, og forhandlere som forsøker å påvirke direkte over forumet tillater vi ikke, det skal skje via AVnytt eller betalt reklame. Produsenter stiller vi i en egen kategori ettersom de faktisk befinner seg langt nærmere produktutviklingen som sådan, og dermed har både mer teknisk innsikt og tilgang og dermed er svært viktig for AVforum å holde en tett dialog med. I retur gir AVforum altså produsenten tilgang til promotering av sine produkter, noe ulike produsenter vet å utnytte seg i ulik grad.

Verden er kommersiell, slik er det bare, og AVforum har brukt åresvis på å finne frem til en modell som kombinerer det tekniske og det kommersielle på et godt vis, noe jeg i stor grad mener vi får til i dag. Samtidig er det selvsagt slik at ting kan skli ut, og vi balanserer på en veldig tynn line til tider, og nettopp derfor er det viktig at vi har et tydelig regelverk som faktisk fungerer. Jeg har personlig hatt mange og lange diskusjoner med ulike bransjerepresentanter opp gjennom, og vi er på ingen måte alltid enige, men regelverket dere ser i dag er altså en konsekvens av lang tids vurdering. Eksempelvis er det jo vanskeligere med produsent-representanter som samtidig selger direkte, alla SVS, de er jo da både forhandlere og produsenter. Ettersom dette blir stadig vanligere (f.eks. Apple), har vi åpnet for at også denne type lokale produsent-representanter kan operere på forumet, men da under gitte betingelser. Eksempelvis kan da ikke svare på spørsmål rundt pris, salg og distribusjon, men alltid henvise til produsentens nettside / butikk / AVnytt utover sin representasjon av merket. Det er med andre ord ikke alltid enkelt, men vi jobber kontinuerlig med rammene for AVforum, der dagens rammeverk fungerer bra, men selvsagt er under stadig evaluering ettersom markedet endrer karakter til stadighet.

Det er kanskje også et poeng at verdens største nettsted innen lyd og bilde, AVSforum.com har sterkt fokus på å invitere og promotere produsent-representanter, noe jeg mener både AVS og AVforum har stor nytte av å styrke i tiden som kommer.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Uten å lage noen store konspirasjonsteorier, så er det jo et tankekors at flere av moderatorene kjenner Snickers, tar han i forsvar OG bruker hans produkter.
    Gidder ikke å mene noe om denne koblingen, men kan godt skjønne at folk lurer.
    La meg si det slik: Jeg er fortsatt forumdeltaker selv om jeg er moderator. De gangene jeg opptrer som moderator merker jeg det tydelig i teksten. Det er uinteressant for meg å være moderator hvis jeg ikke kan være forumdeltaker og diskutere på vanlig måte. Disse koblingene er godt kjent, og det er ingen hemmeligheter. Hvis folk lurer på det, så kjenner de ikke forumets historikk godt nok. Vi har ikke alltid vært et femsifret antall brukere....

Side 6 av 12 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •