Hvorfor kan Midgard reklamere som de gjør? - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 12 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 231
    Intermediate Zyon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dere kan si hva dere vil, men Isens høye aktivitet her inne kan definitivt ikke regnes som gratis reklame. Gi han en anstendig timeslønn, finn ut hvor mange timer han bruker her inne på å besvare andres spørsmål, og dere vil komme opp i en ganske så anstendig sum.

Dersom han hadde gitt blanke i AVForum, og heller brukt disse timene til å jobbe som f.eks snekker, ville han nok sansynligvis tjent mer på den jobben, enn hva han tjener på evt "reklame" her inne...

Og vi hadde mistet en betydelig ressurs innen hobbyområdet AVForumet favner.

Diskusjonen om hva en konstruktør/forhandler kan og ikke kan gjøre her kan sikkert tas, men når det kommer til Isen og hans tilstedeværelse her fortjener han både respekt for måten han opptrer på og en takk for all hjelpen han har bidradd med.

Denne tråden fortjener han ihvertfall ikke.

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det bare jeg som synes det bygger opp til to ganske definerte fronter her?

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som at det er to fronter her ja.. ..Let's shake hands??
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    I alle "Holmgang-debatter" så er det 2 fronter. Hvor lenge håper du diskusjonen ruller?

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo lengre den ruller jo mer reklame Keep on rolling...
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Neida, du har stjernestatus her inne :-D. Du kan bare fortsette som før og selge massevis og det fortjener du siden du er så dyktig, hjelpsom og kunnskapsrik. Er det ikke slik det er? Jeg er bare missunnelig :twisted:

Dessuten burde jeg fått et par Oberon for all PR jeg har frembragt i denne tråden

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alt under syv midgardblokker er femi. Gi mannen minst syv
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...men antonx; ettersom du startet denne tråden så hadde du sikkert noen tanker bak den når du startet den:

- har du fått innfridd ditt "mål" med tråden?
    - er det noe mer du føler er usagt; i så fall kan du beskrive det?
    - hvor lenge skal denne tråden fortsette?
    - tror du noen andre har fått noe fornuftig ut av dette?

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Antonx
    Neida, du har stjernestatus her inne :-D. Du kan bare fortsette som før og selge massevis og det fortjener du siden du er så dyktig, hjelpsom og kunnskapsrik. Er det ikke slik det er? Jeg er bare missunnelig :twisted:
    Om det er tilfellet eller ikke skal jeg ikke ha sagt noe om, men det hele koker vel ned til at du mener at om det er sånn så er det ufortjent.

Sitat Opprinnelig postet av Antonx
    Dessuten burde jeg fått et par Oberon for all PR jeg har frembragt i denne tråden
    Nei, de deles bare ut til dem som er positive til produktene. Hvorda tror du ellers Jørn har skaffet seg 7 stk?

Intermediate Private Ryan sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sak og ikke person takk!

Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    ...men antonx; ettersom du startet denne tråden så hadde du sikkert noen tanker bak den når du startet den:

- har du fått innfridd ditt "mål" med tråden?
    - er det noe mer du føler er usagt; i så fall kan du beskrive det?
    - hvor lenge skal denne tråden fortsette?
    - tror du noen andre har fått noe fornuftig ut av dette?
    Når skal du argumentere sak og ikke person for en gangs skyld?

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det var et relevant spørsmål jeg.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Private Ryan
    Når skal du argumentere sak og ikke person for en gangs skyld?
    "Look who's talking" kan man vel si, eller hva Private Ryan. Det er lenge siden jeg så et saklig innlegg fra den kanten...:-|

EDIT: det var vel egentlig bare et forsøk på å få avsluttet tråden da den imho ikke byr på så mye produktivt lenger. I den grad den har gjort det i det store og hele...

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tiltaket Akto valgte å utføre kan være meget positivt for forumet, en slik handling kan hjelpe til å fjerne karaktersettingen; Eventuelt bare anskaffe denne delen av forumet dere snakker om, der det ikke skal gis karakter.

Jeg beundrer Akto for det han gjorde her, og mener det ikke var negativt i det hele tatt, så nå gjenstår det bare at administrator på avforum setter i gang og begynner på denne nyskapende delen av forumet, gleder meg, kan bli veldig spennende.

Kanskje HIFI butikker rundt om i Norge kan legge ut bilder av komponentene de har, eventuelt andre bedrifter som Snicker's bedrift.

Meget positivt tiltak, men dette kan også gå feil vei, så jeg står på AKTO's forslag, sett i gang!

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, de deles bare ut til dem som er positive til produktene. Hvorda tror du ellers Jørn har skaffet seg 7 stk?
    Synd jeg ikke får lov å uttale meg:lol:

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Post Markedsføring og litt til......

Sitat Opprinnelig postet av Zyon
    Dere kan si hva dere vil, men Isens høye aktivitet her inne kan definitivt ikke regnes som gratis reklame. Gi han en anstendig timeslønn, finn ut hvor mange timer han bruker her inne på å besvare andres spørsmål, og dere vil komme opp i en ganske så anstendig sum.

Dersom han hadde gitt blanke i AVForum, og heller brukt disse timene til å jobbe som f.eks snekker, ville han nok sansynligvis tjent mer på den jobben, enn hva han tjener på evt "reklame" her inne...

Og vi hadde mistet en betydelig ressurs innen hobbyområdet AVForumet favner.

Diskusjonen om hva en konstruktør/forhandler kan og ikke kan gjøre her kan sikkert tas, men når det kommer til Isen og hans tilstedeværelse her fortjener han både respekt for måten han opptrer på og en takk for all hjelpen han har bidradd med.

Denne tråden fortjener han ihvertfall ikke.
    Det er mange typer markedsføring, enkelte produkter kan annonseres hvor som helst, men det kan ikke de omtalte produktene som har blitt diskutert her. 1 helside i VG ville ikke gitt noe resultat iforhold til kostnaden i 1-300k+ klassen, men aktivitet på forum for "AV og HIFI tullinger" derimot kan gi svært god og treffsikker reklame, iom at produktet ikke er noe som vanlige folk kjøper, men spesielt interesserte lyd entusiaster, derfor må all reklame/annonsering "finsiktes" Så får det bli opptil avforum å vurdere aktivitet opp mot regler, kan by på problemer jmf vennskap på kryss og tvers!!

Sitat Opprinnelig postet av 8-Ball
    Forstår deg veldig godt Antonx, og er delvis enig med deg.

Har ingenting imot slik snickers ter seg på forumet, men det har garantert ført til at jeg ikke er intressert i produktet. Produkt som ingen misliker eller har noe negativt og si om, får meg til å føle ugler i mosen og styrer derfor unna.

Har desverre opplevd slik oppførsel og "maktgalskap" fra de "proffe" (også synonymt med flest postcount) på andre forum.
    Og det meste som blir sagt av brukere med lav postcount uavhengig av brukerens kunnskap blir kritisert og forsvart med dårlige argumenter, veldig ofte relatert til sjalusi av en eller annen grunn.

Merk; Andre kan også ha et vellykket liv med store prestasjoner og gjennombrudd, selv om de ikke nevner det i signaturen på et forum.
    Poenget er at sjalusi trenger ikke å gjelde alle.

Så et bra eksempel i denne tråden av en "proff" som enkelt og greit raket alle NORMENN under samme kam angående sjalusi.

Litt trist synes jeg.

Dette er min mening og ingen andres..
    Det kan virke som om antall innlegg blir som ett vektall som multipliseres med med innlegget, så blir bunnlinja avgjørende for hvorvidt du scorer bra!! (klart mange innlegg gir erfaring!)
    Dessuten kan de med mange innlegg strekke strikken for personlig angrep/nedsettende innlegg lengre enn "Rookiene"

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for meg på avforum. De som kjenner meg når meg på pm, jeg skal få meg nytt nick og... Makan hvor seriøst folk tar alt her inne! Jeg lurer på hvor mange som faktisk lytter til musikk og ser film ofte nok til å rettferdiggjøre sine økonomiske prioriteringer og sitt engasjement her på avforum. Virker som om de fleste er for opptatt av å spikke fliser med motorsag i en liten sirkel med hyppige personskader til å sette seg ned å faktisk bedrive den utøvende delen av denne hobbyen.

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om jeg skjønner det rett nå så er det sjalusi?!?! det eneste som er viktig nå er å fortelle om hva/hvor/hvordan snickers tjener ikke tjener har ikke har..

Hva er problemet med at en som hjelper alt og alle har litt "snik reklame" hva har det å si?? jeg mener ikke at det er reklame som drives med. Men hvorfor skal dette være så viktig!! Ikke nevn ord som moral eller etikk....

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av homecinema
    "Look who's talking" kan man vel si, eller hva Private Ryan. Det er lenge siden jeg så et saklig innlegg fra den kanten...:-|

EDIT: det var vel egentlig bare et forsøk på å få avsluttet tråden da den imho ikke byr på så mye produktivt lenger. I den grad den har gjort det i det store og hele...
    Har ikke kunnskap om diskuterte produkt, eller lest alle mulige kanskje "kontroversielle" innlegg til at selve kjernen til det første innlegget kan besvares av meg.
    Men det kan jeg om de utallige reaksjonene hvor trådstarter blir beskyldt for å være misunnelig, jantelov håndhever til en stakkar(A|ex) som vil ødelegge for for andre, der derimot kan jeg uttale meg, og denne snøballeneffekten med venner, og venners venner her på forumet er direkte usunn og den virkelige JANTELOV håndhever, hvor vi blir bedt om å holde oss på den smale sti og ikke røre eller diskutere ting som angår toppene på forumet, så lenge vi ikke holder med toppene da..............

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til de som fortsatt tror at denne tråden er seriøs: Det er bare tull og fanteri de siste sidene, og hele poenget er nå at vi har en chattetråd. Når den er i ferd med å du ut så hiver noen litt bensin på bålet så er vi i gang igjen. Kanskje flytte tråden til Generelt pisspreik, slik at den ikke havner på oppdaterte tråder...og interessen dabber av.

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Til de som fortsatt tror at denne tråden er seriøs: Det er bare tull og fanteri de siste sidene, og hele poenget er nå at vi har en chattetråd. Når den er i ferd med å du ut så hiver noen litt bensin på bålet så er vi i gang igjen. Kanskje flytte tråden til Generelt pisspreik, slik at den ikke havner på oppdaterte tråder...og interessen dabber av.
    Ditto

Side 11 av 12 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •