Hvordan vet de hva de tester, egentlig? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate g-h sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,047
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Kjære Glenn ....

Du vet hvor jeg ville med dette innlegget. Og jeg har ikke påstått at alle var korrupte og kjøpt og betalt og regner dette mere som ett personangrep enn noe annet.

Husker nå at du for under 2 måneder siden kalte "Lyd og Bilde" som "kjøpt og betalt". Så må si at sverdet ditt slår like hardt tilbake.

Har vel aldri lagt skjul på hvor jeg jobber, men regner det jeg gjør som like "stuerent" som din "bigeskjeft".. Eller hva?
    Hvordan skal jeg vite hvor du ville hen? At jeg har nevnt i en bisentning at jeg føler ofte at Lyd og Bilde er kjøpt og betalt er vel ingen grunn for deg til å legge det ut. Du sa heller ingenting i innlegget ditt hva du refererte til og dermed blir det feil.

At du klarer å ta mitt innlegg som et personangrep er for meg uforståelig, men jeg prøvde å forklare at du må være klar i dine uttalelser. At du velger å svare med noe som er helt klart et personangrep får du ta konsekvensene av.....

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av g-h
    Hvordan skal jeg vite hvor du ville hen? At jeg har nevnt i en bisentning at jeg føler ofte at Lyd og Bilde er kjøpt og betalt er vel ingen grunn for deg til å legge det ut. Du sa heller ingenting i innlegget ditt hva du refererte til og dermed blir det feil.

At du klarer å ta mitt innlegg som et personangrep er for meg uforståelig, men jeg prøvde å forklare at du må være klar i dine uttalelser. At du velger å svare med noe som er helt klart et personangrep får du ta konsekvensene av.....
    Og det snakker du om....
    Til nå er det ingen på forumet som har brukt fornavnet mitt. Litt interessant når du bruker det i dette tilfellet
    .
    Har IKKE gått ut med navn på publikasjoner, på anmeldere. I sterk konttrast til en viss mr. Djordjevic som visstnok har kalt de fleste i hi-fipressa for korrupte. Bare utrykte uro om det skulle være sannhet i dette. Eller er det noe galt med det?

Synes enkelte her bør være litt mere bevisst på hva som egentlig står enn å plukke ut enkelt ord og ta det ut av sammenhengen..

Hvis du ikke husker rett så blandet du jobben min inn i diskusjonen først og stilte deg tvilende til mine hensikter. DET kaller jeg for ett overtramp og ett direkte angrep på meg som privatperson...

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jamen da lager vi et kompromis : Får en skribent noe utstyr billigere enn jeg kan få det ved cash betaleing, ja da kan vi sige han er "sponset". Herregud, det er jo brukt da..., jeg har ikke noe problem med dette da.

Intermediate g-h sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,047
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Hvis du ikke husker rett så blandet du jobben min inn i diskusjonen først og stilte deg tvilende til mine hensikter. DET kaller jeg for ett overtramp og ett direkte angrep på meg som privatperson...
    Eneste målet mitt var å få frem at du representerer en bedrift som selger de aktuelle merkene. Alle andre forhandler/selger her på forumet har brukeren merket med det, og så lenge du anbefaler egne produkter så bør du og ha nevnte merking.

Mitt utsagn var en subtil påminnelse at du har et ansvar så lenge du er representant og at du bør være oppmerksom på det.

Forutenom det, så god jul!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •