Klipsch RF82 - Trenger forsterker, noen tips? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer wiDeass#KL sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ixos 76
    Spiller med hk 970 på klipsch rf 82,alt er relativt nyinnkjøpt,men fungerer fint,med bra lyd...dog for å spille grisehøyt kunne det vært ok med mer efferkt...men hvem gjør det over tid??Stua her er på 19 kvm,og det gir forsåvidt trøkk nok...Men jeg er i innsillingsfase,og tar det litt pent...Når det gjelder Harmann,så er jeg vel ikke grisefornøyd etter at jeg har levert en hk 3480(dro utgengene...),fikk ny men valgte hk 970,denne har lengt bedre terminaler osv..lik vekt uten radiodeler,og slankere...denne har fungert ok..Har og en hd 970 vd spiller,denne spiller fint,men lyste(blå) i pwer on standbyknappen,takket for seg...dette er midlertid lovet å fikse etter påske............!

Spillte på SA Sign 99 tideligere,og for en økning i lydblide med klipsch ene jeg fikk!!

Når alt er spillt inn,så vurderer jeg å prøve med et effekt trinn fra NAD som en kamerat har...for å se om jeg kan få spillt høyere..

Kost på deg skikkelige signalkabler,jeg bruker den dyreste analoge til ixos...gir et fint lydbilde.....
    Da får jeg håpe det funker hos meg da! :-D Hvor mye koster egentlig et par RF82? Kan dere si hvor dere har kjøpt deres og hvor mye dere har gitt for de? Ble veldig hypp på å kjøpe noen nå! :-D

Edit: Kan det lønne seg å kjøpe brukt?

Active teoh sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    328
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    I underkant av 10 000,- for et par RF-82. Evt litt pruting så får du de vel litt billigere

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •