Crestron fjernkontroller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Sevald sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Crestron fjernkontroller

Har bestilt meg Logitech Harmony 1000. Men det tar litt tid før den kommer. Søker litt på nettet og finner den ultra kule Crestron ST-1700C. Koster flesk, men brukt på ebay er en ok mulighet. Kan noen hjelpe meg her. Skal jeg kjøpe logitech elle crestron? Og hva for en modell bør en gå for? Har bestilt meg Parasound c2 med crestron mx-700. Men den ser litt kjip ut synes jeg. Liker veldig godt avanserte leketøy:-D

Newcomer Metalcruzader sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Crestron

Seint svar, du har vel kjøpt kontroller for lenge siden nå..

Crestron ST-1700C er bare touch-skjermen til en Crestron styringsenhet, så med bare den kommer du ikke langt. Du blir i såfall nødt til å kjøpe en stryingsenhet i tillegg. Det er i denne programmeringen ligger.
    Men du har rett i at det er fine greier_ Touchpanelet kan bli så tøft som du vil at det skal være, man lager utformingen selv på det selv, så det blir akkurat så bra (evt. dårlig) som man lager det selv, her er det blanke ark.
    Men kjøper du dette her begynner snøballen fort å rulle, for med dette systemet kan du styre omtrent alt du vil; Lys, vinduer, gardiner, skjerm, anlegg, ja omtrent alt som går eller kan gå på strøm. og når en har muligheten til å få styrt hele hjemmet sitt så... -det baller på seg..

Men.. det er ikke for alle å programmere i Crestron for å ha det sagt. Det er en omfattende jobb , stort sett blir dette gjort av AV-teknikere som er kurset i dette (og kurset foregår i enten USA eller Belgia.)

Og som du nevner det er dyrt, så det er stort sett møterom på bedrifter etc. som har dette. Men tar man seg råd, og får det til, er det det ypperste!

Newcomer Sevald sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar. Har kjøpt en Nevo SL. Har ikke hatt tid til å gjøre den ferdig til bruk. Så nå står den å samler støv. Crestron mx-700 som fulgte med C2 er jeg super fornøyd med. Så et salg av Nevoen er muligens aktuellt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •