Støymusikk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Støymusikk

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Støymusikk

Hei. Jeg hører for tiden en del på støymusikk ala Merzbow, Masonna og Jazzkammer. Musikken er omtrent akkurat det samme som det høres ut som, nemlig rendyrket lyd, ofte på veldig høye frekvenser. Jeg pleier å høre på dette gjennom Sennheiserene mine, men det jeg lurer på er om det er noen høyere risiko for å ødelegge høyttalere/anlegg ved å spille denne musikken framfor litt roligere musikk?

Intermediate Beemer sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har du jaggu for lite støy på jobben når du på kveldstid må høre på høyfrekvente ulyder

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, kos deg med Akita (?? om jeg husker riktig) og Lasse du. Det er ingen grunn til bekymring om du ikke lytter ved svært høyt volum da. Normalt er det sånn at om ikke ht "vrenger" kan du spille videre. Den type musikk (eller musikalske lyder) kan du trygt lytte til. Det er flere som burde få øya opp for litt annen type musikk enn den man finner på ulike komerse spillelister

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei, takk Har sålangt bare prøvd Sunn o))) og Deathprod på anlegget mitt, og det rumler godt i magen. Har vært litt engstelig for å prøve litt mer intense saker, først og fremst fordi det er vanskelig å påpeke skurring eller forvrengning i musikk som knapt er annet. :P

Beemer: Smak og behag, smak og behag. Jeg synes faktisk denne typen musikk er ganske behagelig å høre på i visse situasjoner. Det renser opp.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen, har du hørt den siste utgivelsen med Sunn o))) og Boris? Lurer på om jeg skal bestille denne

mvh

Tom

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hørt den ja, og den er - for å være ærlig - ganske skuffende. Den klart beste sangen på skiva, og den eneste egentlige grunnen til å kjøpe den, er Sinking Belle som er totalt ulikt noe annet de har gjort. Resten er anstendig håndverk, men ikke spesielt oppsiktsvekkende eller innoverende.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •