CLS 215+2xNAD 208.....ikke helt fornøyd.... - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Active Sizedoesmatter sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Rommet er ca 30kvm og jeg hadde 1215 før. Blir en del fester og mye film,så litt krutt må man unne seg:-)
    Men nå begynner det å ligne noe.Bare det å henge opp gardiner dempet jo mellomtonen MYE!
    Ser lyst på det nå:-)
    Ny reciver,prosjektor så tenker jeg at det får holde for en stund. CV-sentern imponerte meg stort.Kjøper gjerne en effektblikk til den og,da den ikke henger helt med på høyt volum.....

Newcomer CV-Jannis sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FireLordMathias
    Eg var på den CV "messe" hoss hifiklubben her for ein stund siden. For å sei det mildt så imponerte ikkje Dei CV forsterkerene masse. Dei var rett og slett noe dritt i forhold til mange andre forsterkere. Dei wattene som er oppgit må vere ein brøkdel av det dei presterer over lang tid.
    En kompis som kjøpte mine v-15f har kjøpt seg Den mellomste CV forsterkeren,og jeg brukte jo midgard på de når jeg hadde dem.
    Og det ble bedre hos han,men det kan være rommet tror jeg.
    Og vi har også testa midgard og CV forsterkeren på noen Peavey PA høyttalere i en gymsal.
    Og det er ikke noe særlig forskjell,ble mer bass med CV forsterkeren,men det er pga av at midgard trenger en eq for å få stillt opp bassen.

Så de er ikke så veldig dårlige,er bare det at alt låter fælt hos hifiklubben,ble skikkelig skuffa når jeg hørte clsc/cls der første gang.
    Men i stua er det noe helt annet

Intermediate FireLordMathias sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    524
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sry posta da to gonger

Intermediate FireLordMathias sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    524
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det høres ut som at eg bare hadde fekk eit dårlig førsteinntrykk... Hadde aldri hørt forsterkerene før den gangen, så eg kan vel ikkje uttale meg så masse. Eg er ikkje akkurat noko fan av CV, men det er moro med høg lyd av og til Høytalere i eit tomt rom er forferdelig, all mellom tone blir grusom! Som sizedoesmatter seier: Det høres så fælt ut at da kunne nesten dele ost i to!

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •