salg av Harman kardon TU 970

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Zero sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

salg av Harman kardon TU 970

Hei!

Mitt navn er Claus og lurer i bunn og grunn bare på et par ting her. (beklager om jeg poster feil her nå..)

Jeg har lurt på å selge min H/K TU 970 DAB - Radio en stund nå. Så lurer jeg bare på hvor stor interesse det kan være for en sånn en. Hva tror dere jeg kan få for den? Giske har jo gitt tommelen opp for DAB nå, så utviklingen skal trappes opp og fortsettes. I 2014 (tidligts) vil FM nettet være ute av bildet.

Er ikke helt 100 % sikker om jeg vil selge, men om jeg får en god pris, så skal jeg vurdere det grundig! (Jeg vil ikke legge den innpå avtorget, for jeg føler det blir litt feil...Om dere skjønner :P)

Den er vell snart 2 år nå. Vært veldig (!) lite brukt. Ikke en skramme på radioen.
    Nypris var 3500 kroner på Hificenter i Haugesund. Og den blir per i dag solgt for samme pris.

Her er en link:
    Harman/Kardon TU 970 - Hi-fi Center Kjeden

Intermediate Beemer sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    halv pris er det jo nesten med en gang den er brukt.Så det beste du kan håpe på å få inn her vil jeg tro er max halv pris.Spesielt siden den er 2 år
    Men du kan jo legge den inn på QXL masse idioter som er villig til å strekke seg langt der.
    Men dette er som sagt min menig.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •