er cdspilleren Jungson Moon Harbour bra?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

er cdspilleren Jungson Moon Harbour bra?

Eller er dette kunn en ny nedtur lydmessig, som selger for den ser ett par lapper dyrere ut enn den er? (har ikke hørt den men planlegger å få jort det snarest)

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fidelity skrev at den var verdt hver krone selv om den hadde kommet i en blikkboks.. HAr hatt den selv, god spiller det. Men som sagt, da matching er viktig er det umulig å si noe om hvorvidt du vil mene spilleren er bra eller ei.

Newcomer pogg sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kjetil1738
    Eller er dette kunn en ny nedtur lydmessig, som selger for den ser ett par lapper dyrere ut enn den er? (har ikke hørt den men planlegger å få jort det snarest)
    Jeg støtter det kenti har sagt om matching. For min del løftet den lyden et godt hakk fra min tidligere Marantz cd-spiller.

Prøv den på de balanserte utgangene dersom du har mulighet til det.

Intermediate Trumpetguy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    806
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan selvsagt ikke uttale meg om spilleren er best i klassen, men i mitt oppsett låt den mye mer oppløst, mindre slitsom og med bedre holografi enn de jeg sammenlignet med. Disse var ikke helt i samme prisklasse, riktignok (Denon DCD-1500AE, Cambridge 640v2, DVD-spilleren min...). Jeg trives rett og slett veldig godt med lyden, selv om imponatoreffektene ikke er der. Det var akkurat som om musikk der alle elementer tidligere lå i samme plan (hørtes like sterkt) fikk et annet preg med denne spilleren. Akkurat som om lydelementene ble flytte framover eller bakover slik at planet ble til et rom (høytsvevende...?).

Byggkvaliteten er veldig bra, noen har hatt litt problemer (sus?) som forsvant da Duet skaffet en ny chip. Jeg skiftet chip uten å merke noe fra eller til, men så hadde jeg heller ikke merket noe problem av denne typen. Jeg har kjørt både RCA/ubalansert og XLR/balansert, og hører vel ikke noe forskjell (igjen - i mitt oppsett). Foretrekker balansert for å minimere sjansen for å plukke opp støy fra en million ledninger bak anlegget :smile: Det ser dessuten veldig bra ut :razz: :razz:

Det eneste jeg har å utsette på spilleren er at den ofte bruker laaang tid (10sek?) på å finne sporet når du trykker direktevalg på kontrollfjerneren. Play og skip er derimot ikke noe problem.

Konklusjon: Det finnes helt sikkert bedre cd-spillere, kanskje til og med til samme eller lavere pris. Men jeg er strålende fornøyd!!! Etter min mening er dette langt mer enn en godt bygget Kina-eske med middelmådig innmat.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •