Er ikke nad hifi?? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 83 av 83
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ask4me2
    ..og forsåvidt fylle kroppen din med diverse løsemiddler så du kan holde ut Nad lydsignaturen osv. Virker ellers som du har det litt fælt med deg selv, hvis du må ty til lim tuba, og hvis man tar det du skriver på ordet. Det er imiddlertid noe jeg velger å ikke gjøre og derfor antyder at det går utover troverdigheten din når man tross alt diskuterer hva som er High Fidelity....
    Dersom du VIRKELIG tar det jeg skriver på ordet, og leser det som faktisk står der, så vil du se at jeg nøyer meg med to-tre øl. Det står INGEN steder at jeg fyller kroppen min med div løsemidler eller tyr til limtuba. Å tillegge utsagn annen betydning har aldri vært sakfremmende.

Jeg har talt!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jblfan
    Tenk deg om. Har jeg gjort narr av noens anlegg? Dette var et kokrert spøsmål, ""ER IKKE NAD HI-FI""og da må det vel være mulig å si hva man mener? I mine øyne og ører er svartet deg jeg skrev, od de som er uenig må få lovtil det. Det må være lov å være enig om å være uenig.
    Hei JBL fan, nei det var nokk ikke deg jeg tenkte på når det gjelder å gjøre narr av andres utstyr. Var nokk disse jeg tenkte på:

"Jeg må si meg enig med selgeren.
    NAD er ikke synonymt med hifi for meg, og min erfaring er vel at skal man først låne øre til en NAD, så bør man 'nyte' en anselig mengde alkohol aller først, evt lim, slik at sansene og evnen til kritisk vurdering er sløvet.
    Dette er omfattende dokumentert."
    "Følger deg der!
    Vi må ikke bli som hifi-journalister (som riktig nok ikke er å betegne som HIFI-journalister når de skriver om NAD), og unngår å si meningen vår kun av falsk høflighet, og at noen i kulissene forventer positive ordelag fordi de har interesse av det. Noen synes NAD suger, mens flesteparten synes NAD stinker. Ærlig sak det.
    Synes Krell stinker også jeg... Rotel også, så NAD er i godt selskap."

mvh Jørgen

Active Motoman sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel ikke så mange med dyre anlegg som "nedverdiger" seg til å gi NAD en sjangse med sitt utstyr, og selv om ytelsen hadde vært god hadde de aldri innrømmet det? Personlig liker jeg NAD sine stereoprodukter godt, og har aldri vært skuffet over CD-spillerene eller forsterkerene jeg har hatt/prøvd. Skal innrømme at jeg savner et nytt design på classic serien, evt en serie mellom classic og master med god design.

NAD er HiFi uten tvil !

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •