Er det jenter/damer på forumet her?Og hva liker de av lyd?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 50
    Active Sizedoesmatter sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er det jenter/damer på forumet her?Og hva liker de av lyd?

Bare av ren nysjerrighet...Er dette en 100% gutteside eller finnes det jenter/damer her og? Lyd er jo en extrem gutteting,men det må da være meninger fra de motsatte kjønn og?Og da mener jeg ikke valg av farge på høytalerne:-D

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter navnet du har valgt, så skjønner jeg jo interessen du har i dette spørsmålet.. hehehe

Active andosten@start.no sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    363
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sizedoesmatter
    Lyd er jo en extrem gutteting...
    Kvinner har da ører de og :-P

Active Sizedoesmatter sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av partyboynr1
    Etter navnet du har valgt, så skjønner jeg jo interessen du har i dette spørsmålet.. hehehe
    HAHA Det tenkte jeg f..... ikke på en gang! Good one! Ler så tårene triller her!

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av andosten@start.no
    Kvinner har da ører de og :-P
    Det skulle man **** ikke tro!! (ler rått....)

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SÅ vidt meg bekjent så er det 2 stk jenter/Damer som er innom her av å til..
    hun ene digger michael jakson og har noen cv høytalere med sub å det hele (Bra) hun andre får ikke dts lyd ut av dvdspilleren og har da henvendt seg hit for å få hjelp... Hadde vært fint med litt flere aktive jenter her på forumet

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    399
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sizedoesmatter
    HAHA Det tenkte jeg f..... ikke på en gang! Good one! Ler så tårene triller her!
    Ot her; Sizedoesmatter er vel "mottoet" til Gasp og ikke størrelsen på...

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Riktignok ikke på dette forumet men her er det en jente som imponerer med både hifi og hjemmekino:
    Minhembio.com - Hemma hos Jennys Canton Biograf - Välkommen till Cantomania!

Hadde vært gøy om flere kvinner ville delta på dette forumet.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer torgeir sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nok ikke det er like stor interesse for lyd og bilde blant det andre kjønn.
    Ser at min bedre halvdel er glad i både bra bilde og god lyd, men hun er glad til så lenge det er jeg som ordner den saken. (Selv om det kan bli noen kommentarer når oppgraderinger skal gjøres)

Når det gjelder det med synspunkter på lyd og bilde derimot, så er jeg ganske bifil, det er ikke kjønnet som betyr noe i den saken. Så om det kommer jenter inn som er aktive så er jo det bare fint. Men jeg er hovedsakelig interessert i andre med ører og øyne som vil dele sine erfaringer.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Riktignok ikke på dette forumet men her er det en jente som imponerer med både hifi og hjemmekino:
    Minhembio.com - Hemma hos Jennys Canton Biograf - Välkommen till Cantomania!

Hadde vært gøy om flere kvinner ville delta på dette forumet.
    Så kult. Denne dama er jo skikkelig med. :-D

Vanskelig å få damer til å fatte interesse for lyd på samme måte som *oss*. Hvor lett er det egentlig å få en mann til å interesere seg for klær/shopping? Eller hva med homeparties med ymse artikler? Hvor mange menn er egentlig opptatt av sladreblader og kjendisnyheter på samme måte som damer? Og hvor mange menn er like opptatt av følelser og samliv?

Vi er forskjellige (takk for det), og selv om det finnes unntak, må man vel bare innse at hjemmekino, bil, ekstremsport etc er og blir en *gutteting*. Jenter syntes ofte det er artig å henge på lasset, men ta steget så langt at de gidder å bruker større pengesummer på dette er nok forbeholdt oss gutta.

Dama mi hadde null interesse for lyd tidligere, og skjønte ikke helt prioriteringene mine. Nå ser hun faktisk på live-konserter mens jeg er ute å reiser. At hun ringer for å spørre hvilken knapp hun trykker på "for å få sånn bra lyd" er ganske morsomt. Men å få henne til å skrive et eneste innlegg på et forum eller bruke en krone på noe annet enn en MP3 spiller, er nok ganske usannsynelig.

Jeg er forøvrig enig at det kunne vært morsomt med litt flere jenter på forumet. Kanskje det vil forandre seg i fremtiden?

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HaHa ... !

Jeg er så heldig at min kone syntes det er ok å ha STORE høyttalere i stua. I tillegg til det er hun veldig glad i god lyd. Vi har et anlegg i stua, og et (nr 2) oppe i "salongen", men hvis vi skal kose oss med lyd er det nede i stua.

Hun syntes at det er fint af jeg koser meg på forumet, er glad i god lyd, men overlater det til meg å bestemme hva som skal være der.

Er ikke jeg heldig da???

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ei jente her på forumet som har noen Patos høyttalere også. Husker ikke nickname, så finner ikke profilen.
    Dama mi er også medlem her, men hun er sjeldent inne!

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Så kult. Denne dama er jo skikkelig med. :-D

Jenter syntes ofte det er artig å henge på lasset, men ta steget så langt at de gidder å bruker større pengesummer på dette er nok forbeholdt oss gutta.
    Hu dama på min hemmabio eller hva det var hadde jo stereo høyttalere til 30k!:shock:
    Synes ikke hun hang så langt bak på lasset...

Intermediate mattman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel ofte en Tivoli Audio radio holder i massevis for det kvinnelige kjønn, har jeg følelsen av. Litt lyd må man jo ha.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jens123
    Hu dama på min hemmabio eller hva det var hadde jo stereo høyttalere til 30k!:shock:
    Synes ikke hun hang så langt bak på lasset...
    "selv om det finnes unntak".....

De fleste jenter syntes nok det er artig at typen har en egen kino og et godt anlegg. Det fleste liker jo både musikk og film. Men jeg får nok enighet blant mange jenter om jeg sier at de syntes store pengesummer er langt bedre å bruke på ferie, oppussing etc. Men vi gutta skjønner selvfølgelig ikke det når vi har bestemt oss for en ny superboks som gir oss enda bedre lyd!!

Kanskje om det hadde vært litt flere diskusjoner om mobiltelefoner med lyd/bærbar lyd etc, så kunne vi fått lurt noen jenter inn hit.... baby steps, baby steps....

Newcomer torgeir sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    156
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi kan jo strekke oss til å diskutere oppussing av hjemmekino rom da
    Og dessuten så er vel høyttalere en form for møbler vel? (de vil bytte sofa, vi vil bytte høyttalere)

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En grunn til at jenter ikke gidder å presentere seg her, KAN jo være at en velkomst muligens kan blir litt voldsom og testosteronpreget.

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det gikk en liknende tråd for noen år siden, hvor man konkluderte med at enkelte her inne ikke klarer å håndtere jenter på forumet, f.eks 5`ere ble delt ut i hytt og pine på "min xxx" bare fordi det var en jente, ikke pga anlegget. Jeg ser ihvertfall for meg en enorm pågang på evt demokvelder hos jenter, selv om hun bare hadde eid en mp3-spiller.... Boblende hifinerd-hormoner er ikke til å spøke med

Active Christianrr sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Marantz
    Tror det gikk en liknende tråd for noen år siden, hvor man konkluderte med at enkelte her inne ikke klarer å håndtere jenter på forumet, f.eks 5`ere ble delt ut i hytt og pine på "min xxx" bare fordi det var en jente, ikke pga anlegget. Jeg ser ihvertfall for meg en enorm pågang på evt demokvelder hos jenter, selv om hun bare hadde eid en mp3-spiller.... Boblende hifinerd-hormoner er ikke til å spøke med
    Hoho Det tror jeg sannelig du har rett i. Har sett profiler med jenter her hvor 5ere har blitt delt ut selv om jeg selv hadde gitt en 2'er. Hifi-nerd hormoner er ikke til å å spøke med nei...

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man har jo Linda på Hifisentralen..